וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: ההתאחדות תבטל סעיף על תנאי להפועל ב"ש

16.10.2013 / 12:19

הוכיחה שפעלה למניעת השלכת הכוס מול בני יהודה, שגררה משחק ללא קהל ע"ת. גבאי התאמן. דוידזאדה: "אסור למעוד"

one

לאחר היעדרות של שחקני הנבחרות, הפועל באר שבע הגבירה היום את ההכנות לקראת המשחק מול קרית שמונה. (שבת, 19:00). במועדון מרוצים מדחיית שעת שריקת הפתיחה, מתוך הערכה שהיא תוביל עוד כמה מאות אוהדים מסורתיים להגיע אליו (השבת תצא בשעה 18:42).

שחקני הנבחרת הבוגרת שחזרו היום, אופיר דוידזאדה ואליניב ברדה, לא התאמנו מתוך רצון להעניק להם מנוחה נוספת. דוידזאדה ערך אימון ריצה, וברדה טיפולים. השניים כשירים למשחק. דובב גבאי שקיבל מכה בעצם הזנב וסבל מכאבים התאמן היום, אך גליינור פלט תורגל בהרכב. אלישע לוי ערך אימון שהתבסס על משחקונים ותחנות בעיטה לשער. טומיסלב פאיוביץ' נטש את האימון ובספק גדול למשחק, אך בכל מקרה בויאן מרקוביץ' היה אמור לפתוח.

אופיר דוידזאדה שחקן הפועל באר שבע לפני אדם הרפקה שחקן בני יהודה. קובי אליהו
"המשחק מול קרית שמונה הוא קריטי להמשך העונה". אופיר דוידזאדה/קובי אליהו

דוידזאדה, שהנהלת באר שבע תחדש את המגעים עימו בקרוב, דיבר באימון לקראת המשחק הקרוב: "קרית שמונה בתקופה לא טובה, אבל במשחק אחד טוב הם יכולים לצאת ממנה. אסור לנו למעוד עכשיו. אנחנו נתרכז בעצמנו, נראה את הוידאו ואלישע לוי יקבע את תכנית המשחק. יש סיפוק מסוים מהתוצאה בקרית אליעזר, אבל גם אכזבה שנובעת מהעובדה שהם נותרו בעשרה שחקנים. המשחק מול קרית שמונה הוא קריטי להמשך העונה".

דוידזאדה התייחס למשחק הנבחרת מול צפון אירלנד: "לא היינו מספיק טובים, אבל הם בעטו פעם אחת למסגרת וכבשו. מבחינה אישית, אני מרוצה כי בישלתי פעמיים בשלושה משחקים. הזימון שלי לא מובן מאליו ואני מרגיש שהוכחתי שאני יכול לשחק ברמות האלה. עכשיו אני מתרכז רק בליגה".

ההתאחדות עשויה לבטל בקרוב את סעיף ההתניה לפיו בפעם הבאה שהקבוצה תואשם בהתפרעות אוהדים (זכר למשחק מול בני יהודה, אז הושלכה כוס לעבר המגרש). הסיבה: הקבוצה שערערה רשמית לעליון כתבה כי איתרה את האוהד, שאינו בעל עבר פלילי, ועשתה הכל כדי למנוע את המקרה ומקרים דומים בעתיד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully