וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות בהתאחדות: המו"מ עם הטוטו יסתיים תוך שבועיים

16.10.2013 / 11:59

פישביין מנסה לרכך את חברי הדירקטוריון, ועופר עיני מתכתב עם לימור לבנת כדי להשיג פשרה בעניין המשך כהונת לוזון

בהתאחדות לכדורגל העריכו היום (רביעי) כי המשא ומתן עם הטוטו לגבי הסכם השיווק יסתיים בתוך שבועיים, כלומר עד סוף החודש הנוכחי. ההערכות מתבססות על חידוש השיחות ומתוך תובנה שעם לא יושג הסכם כזה, הם ינסו להאיץ את המשא ומתן עם ספונסר חלופי ממנו יגייסו סכומים קטנים יותר, אך כאלה שיחזקו בעיקר את הקבוצות הקטנות הזקוקות לתמיכה הזאת. כפי שפורסם שלשום, אבי לוזון הבהיר בישיבת המזכירות האחרונה כי הוא מעריך שההסכם כן ייחתם, ושני מיליון שקל יועברו לטובת מנהלת הליגה שאמורה לקום בסוף חודש דצמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהתאחדות מעריכים כי בכל מקרה יש רוב למהלך. לוזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר הטוטו צחי פישביין מנסה לרכך את חברי דירקטוריון הטוטו שמתנגדים ליישום ההסכם, ובהתאחדות מעריכים כי בכל מקרה יש רוב למהלך וכבר בהתכנסות הקרובה הם יצביעו בעד. גם פישביין בעצמו אופטימי, אך כבר הבהיר בעבר כי כדי שההסכם יעבור, לוזון צריך לחתום על מסמך שמונע ממנו להתמודד שוב כפי שעולה מתוך מסמכי הרפורמה. מתברר כי הסכם הפשרה שעבר מלוזון לעיני בעניין הזה, עדיין לא עבר לשרה לבנת. הסיבה: עיני שמתכתב עם השרה בעניין לא העביר אליה את ההסכם מתוך הנחה שיהיה רלוונטי רק ברגע שיושג רוב בדירקטוריון של הטוטו בעניין מימוש ההסכם.

אם ההסכם ייחתם, רק אז יואצו המהלכים לזירוז הקמת מנהלת הליגה, שתבחר יו"ר חיצוני שאינו נמנה על חברי הדירקטוריון. כל המהלכים האלה הם הסיבה לכך שבהתאחדות גם לא ממהרים למנות מאמן לאומי לנבחרת ולא מתכוונים להבהיר אחרי הפגישה עם אלי גוטמן האם הוא ימשיך או לא. "זה הדבר האחרון שעומד לנגד ענינו כרגע", הבהירו בהתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully