וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרד סוקס ביתרון, סנט לואיס קרובה לוורלד סירייס

16.10.2013 / 7:45

הופעה ענקית של ג'ון לאקי והומראן של מייק נאפולי הקנו לרד סוקס 0:1 בדטרויט ו-1:2 בסדרה. לאנס לין והקרדינלס ניצחו 2:4 בלוס אנג'לס, עלו ל-1:3 בסדרה ורחוקים משחק אחד מהגמר

כשמדברים על פלייאוף מדברים על הגשה, אבל האמת היא שמזמן לא היה לנו פלייאוף כל כך איכותי מהבחינה הזו. הלילה (בין שלישי לרביעי) קיבלנו עוד ממתק נפלא, כשג'ון לאקי הכניע את ג'סטין ורלאנדר, בוסטון גברה על דטרויט 0:1 ועלתה ל-1:2 ב-ALCS.

בסדרה המקבילה ב-NL נעזר לאנס לין באינינג שלישי בן שלוש ריצות והוביל את סנט לואיס לניצחון 2:4 וליתרון 1:3 בסדרה.

ג'ון לאקי שחקן בוסטון רד סוקס. Charlie Riedel, AP
איזה ניצחון ענק. ג'ון לאקי/AP, Charlie Riedel

דטרויט - בוסטון 1:0 (1:2 לרד סוקס בסדרה)

ג'סטין ורלאנדר האימתני עלה להגיש נגד הרד סוקס וגם היה דומיננטי כהרגלו, אלא שהיו לו שלוש בעיות: המוראל השפוף של חבריו מדטרויט לאחר ההפסד האכזרי במשחק 2, היכולת העצומה של ג'ון לאקי שמנגד וטעות אחת שעלתה בהומראן של מייק נאפולי ובהפסד.

ורלאנדר הגיש שמונה אינינגים איכותיים, במהלכם הרשה רק ארבע חבטות וסילק עשרה חובטים של הרד סוקס בסטרייקאאוט. מייק נאפולי הוכש פעמיים, אבל בשלישית, באינינג השביעי, זה כבר היה שלו. נאפולי ניצל הגשה רעה והטיס את הכדור ליציע של הטייגרס כדי לקבוע 0:1 לרד סוקס, יתרון עליו שמר הבולפן של בוסטון, בראשות הקלוזר המצוין קוג'י אוהרה.

אבל עם כל הכבוד לנאפולי, ההצגה כולה הייתה של ג'ון לאקי. המגיש הלא עקבי של בוסטון ניצח רק ארבע פעמים העונה בחוץ, אולם במשחק הזה הוא היה במיטבו. לאקי טיגן שמונה חובטים בשישה אינינגים ושני שליש של עבודה ונטע בחבריו להתקפה, שפשוט לא מצליחים לחבוט בסדרה הזו, תקווה. עכשיו הם עולים למשחק 4, שיתקיים הלילה בדטרויט, עם הרבה ביטחון ועם ג'ייק פיבי על הגבעה.

ג'סטין ורלאנדר שחקן דטרויט טייגרס. Matt Slocum, AP
טעות אחת עשתה את ההבדל. ורלאנדר מאוכזב, נאפולי מקיף את המגרש/AP, Matt Slocum

לוס אנג'לס דודג'רס - סנט לואיס 4:2 (1:3 לקרדינלס בסדרה)

מאט הולידיי לא אוהב את הדודג'רס סטדיום. הוא לא הצליח לחבוט שם במשך 22 מעמדי צלחת רצופים, שלא לדבר על הטעות מ-2009 שעלתה לקבוצה שלו במשחק ובסדרה. הלילה הוא היה שם, במקום הנכון ובזמן הנכון. הולידיי רשם הומר בן שתי ריצות באינינג השלישי כדי להעלות את הקרדינלס ליתרון 0:3. לאנס לין הרשה שתי ריצות ברביעי, אבל החזיק מעמד חמישה אינינגים ושליש והגיש את המשחק לבולפן בעמדת יתרון, שהפכה לניצחון. שיין רובינסון, שחבט במקום המגיש המחליף שיין מנס, ירה להומר השני של הקרדינלס וביסס את היתרון באינינג השביעי.

זה היה ניצחון ראשון אי פעם של סנט לואיס במשחק 4 ב-NLCS (כן, כן), והוא הושג גם בזכות הקלוזר המבטיח טרבור רוזנטל, שהיה דומיננטי בפעם השלישית בפלייאוף הנוכחי (טוב, שם המשפחה מחייב). ריקי נולאסקו היה המגיש המפסיד וצלח ארבעה אינינגים בלבד, כשהלילה (23:07) יסתמך דון מטינגלי על זאק גריינקי או אולי קלייטון קרשאו על מנוחה קצרה. ג'ו קלי צפוי לפתוח בסנט לואיס.

שחקן סנט לואיס קרדינלס ג'ון ג'יי חוגג עם קרלוס בלטראן. Mark J. Terrill, AP
הוורלד סירייס קרוב קרוב. בלטראן חוגג עם ג'ון ג'יי/AP, Mark J. Terrill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully