וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור על ניצחון הצעירה: "הכול התחבר לנו"

16.10.2013 / 0:51

הנבחרת הצעירה ניצחה 1:3 את נורבגיה והתייצבה במקום השני בבית, מונס דאבור גאה: "מקווה שבחודש הבא נשלים המשימה"

בזמן שהנבחרת הבוגרת ממשיכה לאכזב, הנבחרת הצעירה ממשיכה לספק רגעי נחת. הערב (שלישי) הצעירה השיגה ניצחון 1:3 על נורבגיה, ובסביבת הנבחרת יודעים להעריך את המאמץ ואת ההישג.

מונס דאבור, שכבש שער אחרי שגיאה מוזרה של השוער הנורבגי, אמר: "עשינו עבודה טובה, השקענו הרבה מאמץ, והניצחון הגיע לנו. אני מקווה שבחודש הבא נשלים את המשימה. שמח על היכולת הקבוצתית שלנו וכמובן שתמיד כיף לכבוש. הכל התחבר לנו היום וזה ייתן לנו ביטחון קדימה".

מונס דאבור, אופיר מזרחי שחקני נבחרת ישראל הצעירה. ברני ארדוב
עם הפנים קדימה, ישראל/ברני ארדוב

ישראל עשתה צעד משמעותי לעבר הבטחת המקום השני של בית ח' במוקדמות יורו 2015, אבל רחוקה מלהבטיח העפלה: ארבע הסגניות הטובות מתוך 10 הבתים תצטרפנה לראשי הבית בפלייאוף, כך שהמשימה של ישראל עוד רחוקה מהשלמה. ועם זאת, ניצחון חוץ על נבחרת כמו נורבגיה, אחרי פיגור מוקדם, הוא הישג מעודד.

גיל יצחק: "אחרי ההפסד לפורטוגל האמנו בעצמנו וידענו שאפשר לנצח. עשינו סוויץ? ושמנו את פורטוגל מאחורינו וידענו להציג את המשחק הקבוצתי הטוב שלנו. יש לנו אופי גדול לב גדול ואמונה בעצמנו. מקווים שבארץ בנובמבר עם הקהל התומך נמשיך בדרך הזו".

המאמן מיכאל נס אמר בסיום: "אני שמח מאוד על הניצחון. שיחקנו מול יריבה עיקשת וידענו להציג את היכולת המירבית שלנו. הגיע לנו לנצח הערב. הוכחנו שיש לנו הרבה אופי, במיוחד אחרי ההפסד לפורטוגל. המפתח לניצחון היה המשחק הקבוצתי והחוסן המנטאלי שלנו. אני גאה בשחקנים שעשו עבודה נהדרת. עכשיו הם חוזרים לקבוצות שלהם ויבואו לנבחרת עוד יותר חדים בנובמבר. אני בטוח שזה יתרום לנו במשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully