וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "סופיה מאוד מאומנת, יהיה אתגר נפלא"

15.10.2013 / 22:25

מאמן הפועל ירושלים מצפה לקרב גדול מול אקדמיק בפתיחת היורוקאפ (ד', 20:30, ספורט1). פראחוסקי: "נגיע מוכנים"

לאחר שספגה הפסד מביך מול מכבי אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל, תחל מחר (רביעי, 20:30, ספורט1 וספורט1 HD) הפועל ירושלים את דרכה ביורוקאפ כשתארח במלחה את אקדמיק סופיה הבולגרית. המאמן בראד גרינברג שוחח עם השחקנים בימים האחרונים וביקש מהם לא להציג ריפיון הגנתי. לקראת המשחק אמר המאמן גרינברג: "סופיה היא קבוצה מאוד מאומנת שמשחקת בצורה לא אנוכית. מדובר באלופת בולגריה, ובקבוצה שאוהבת להילחם. האתגר הוא נפלא, ואני שמח שכך אנחנו מתחילים את הדרך שלנו העונה ביורוקאפ".

בראד גרינברג מאמן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
מוכן לאתגר. גרינברג/יוסי ציפקיס

ארטיום פראחוסקי הוסיף: "אנחנו מתרגשים להתחיל את העונה שלנו באירופה. אני חוזר למפעל אחרי כמה שנים, וזה נחמד. ממה שראינו סופיה היא קבוצה טובה, אבל אנחנו באים מוכנים לאתגר".

בצד השני, השחקנים הבולטים בשורות האלופה הבולגרית הם צמד האמריקאים אלאנדו טאקר ודווין ווייט, וכן פיליפ וידנוב המקומי, שאמר לקראת המשחק: "ישראל זה מקום שקשה לשחק בו. אנחנו משחקים מול קבוצה גדולה ולא יהיהלנו קל. נצטרך לתת הכל".

מאמן סופיה, אוליבר קוסטיץ', לא מקל ראש במשחק: "אנחנו באים למשחק עם המון מוטיבציה. אנחנו שמחים להתחיל את עונת המשחקים באירופה, עם המשחק הרשמי הזה בישראל".

אורי אלון, בעלי הפועל ירושלים ויו"ר הדירקטוריון העלה באתר הפייסבוק שלו וידאו בלוג המלווה את הקבוצה באירועיה האחרונים. בהרמת כוסית שנערכה לאחר ההפסד לאשדוד אמר אלון: "אני מאמין בשחקנים ובמאמן, שהעונה הזאת והבאות יהיו נהדרות. יש לנו קבוצה נהדרת ואנשים מצוינים". ארן טלם הוסיף: "אני שמח להיות כאן ואני מאמין בקבוצה שלנו ובמאמן שלנו, כיף להיות חלק מזה".

צפו בווידאו בלוג של ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully