וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל - נבחרת צפון אירלנד: הציונים

15.10.2013 / 22:00

זהבי ורפאלוב שוב לא הופיעו, אוואט וגוטמן שוב אכזבו, ורק נאתכו, משומר ובן חיים היוו את נקודות האור. ציוני התיקו

צילום: קובי אליהו ויוסי ציפקיס

שוער

דודו אוואט 4 - במשך 70 דקות לא היה צריך לגעת בכדור, אבל אז שוב ספג שער מבעיטה ראשונה למסגרת. האם היה זה המשחק הרשמי האחרון שלו בנבחרת?

דודו אוואט שוער נבחרת ישראל עם טל בן חיים. ברני ארדוב
לא ירצה לזכור את הקמפיין הזה. אוואט/ברני ארדוב

הגנה

אייל משומר 6 - הופעה טובה של המגן שחזר מהכפור לסגל אחרי היעדרות של ארבע שנים. מעורב במשחק ההתקפי וביצע כמה פריצות יפות. חתום גם על בישול השער. ייתן פייט לעמדה הבעייתית גם בקמפיין הבא.

טל בן חיים (הוחלף בדקה ה-46) 6 - המשיך ביכולת המצוינת מהמשחק בליסבון עם מיקום נהדר, קריאת משחק וכמה יציאות מפתיעות קדימה. הוחלף בגלל פציעה לא לפני ששלח מסר לגיא לוזון.

איתן טיבי 6 - עוד משחק שקט ואחראי לתגלית הגדולה של הקמפיין. לישראל יש בלם יציב להרבה שנים ואלי גוטמן בהחלט יכול לסמן וי על בחירה נכונה.

אופיר דוידזאדה 5 - המגן הבאר שבעי הוא אחד מחמישה שחקנים שנוסו בקמפיין בעמדה ואולי בעל הפוטנציאל הגדול מכולם להצליח. שוב שיחק ללא פחד, עלה להתקפה וגילה איכויות. צריך לעבוד על דיוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אייל משומר, נבחרת ישראל בכדורגל, מול ניל מקגין, צפון אירלנד. ברני ארדוב
חזר היטב מהכפור. משומר/ברני ארדוב

קישור

שרן ייני 5 - שיחק כקשר אחורי בודד ועשה עבודה סבירה. נלחם והקריב כהרגלו, אבל מול יריבה שמסתגרת היה צריך לדחוף יותר את המשחק קדימה.

ביברס נאתכו - 6. מההופעות היותר טובות של קשר רובין קאזאן. בא לקבל כדור בחלק המגרש של ישראל, ניסה להנהיג והכניס כמה כדורי עומק חכמים. כשנאתכו שיחק לעומק, ישראל הייתה מסוכנת.

ערן זהבי (הוחלף בדקה ה-71) 4 - אולי השחקן החלש בנבחרת. תופקד מתחת לבן בסט וקיבל חופש פעולה, אבל היה סטטי, לא מעורב ולא ביצע את הפעולות המוכרות מהליגה. זהבי הוא שחקן ליגה נהדר, אבל בנבחרת ממשיך לסבול מעליות וירידות.

מאור מליקסון 5 - הופעה פושרת. למליקסון יש טכניקה נפלאה שבאה לידי ביטוי לעיתים רחוקות מדי במשחק. נעלם לדקות ארוכות, נתקע על הקו ולא אחת מחפש את הפעולה המתוחכמת.

ליאור רפאלוב (הוחלף בדקה ה-78) 4 - משחק מאכזב שמסכם קמפיין מאכזב לקשר. גם הוא לא היה פעיל, לא מדויק ולא לקח חלק בבניית ההתקפות. זו הייתה ההופעה השנייה בסך הכול של רפאלוב בהרכב. הוא לא הוכיח שהגיע לו יותר.

ליאור רפאלוב, נבחרת ישראל בכדורגל, מול דניאל לאפרטי, נבחרת צפון אירלנד. ברני ארדוב
קמפיין מאוד מאכזב שלו. רפאלוב/ברני ארדוב

התקפה

עדן בן בסט 5 - סקורר בחסד עליון שכבש שער שישי בשבעה משחקים. לא צריך יותר ממצב אחד כדי לשים כדור ברשת וחבל שלא קיבל יותר כדורים. מעניין איך היה נראה הקמפיין אם בן בסט היה בריא יותר.

מחליפים

דקל קינן (46) - 4. המשיך בכושר הלא טוב מהליגה

טל בן חיים (71) - אין ציון

איתי שכטר (78) - אין ציון

מאמן

אלי גוטמן - 4

מה נאמר? אכזבה ענקית. הקמפיין נגמר עם 14 נקודות בלבד, פחות מהשניים הקודמים, וניצחון ביתי אחד על לוקסמבורג. מול נבחרת חלשה כמו צפון אירלנד ישראל צריכה להיות דורסנית ומשוחררת, אבל היא שובשיחקה עם משקולות וחבל. בשורה התחתונה, לא התקדמנו תחת גוטמן וזה בלשון המעטה.

אלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל. ברני ארדוב
לא התקדמנו תחתיו, וזה בלשון המעטה. גוטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully