וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הדודג'רס חזרו לחיים

15.10.2013 / 9:03

יון ג'ין ריו היה במיטבו, יאסייל פויג יצא מהסלאמפ ולוס אנג'לס ניצחה בביתה 0:3 את סנט לואיס וצימקה ל-2:1 את ה-NLCS

לוס אנג'לס דודג'רס - סנט לואיס 0:3 (1:2 לקרדינלס בסדרה)

לכולם היה ברור שה-NLCS תוכרע על הגשה ובינתיים המאבק הזה עונה על כל הציפיות. לאחר שני משחקים אותם לקחה סנט לואיס בבית, בשיניים ועם מאזן ריצות כולל של 2:4, שבו הדודג'רס לעיר המלאכים וחזרו לסדרה עם תצוגה דומיננטית מצד האיש שעל הגבעה, יון ג'ין ריו.

ריו הירשה רק שלוש חבטות והכיש ארבעה משחקני סנט לואיס בשבעה אינינגים של עבודה, כשהוא לא מאפשר ליריבה לנשום. בריאן ווילסון, שמכיר את לחץ הפלייאוף מצוין ואחרי קנלי ג'נסן, שפישל במשחק הראשון בסדרה, נכנסו מהבולפן ועם אינינג אחד כל אחד, סגרו את הדלת.

יון ג'ין ריו לוס אנג'לס דודג'רס. Jeff Gross, GettyImages
התעלה בדיוק בזמן. יון ג'ין ריו/GettyImages, Jeff Gross

מן העבר השני, סנט לואיס חלמה שאדם ווינרייט המצוין יוביל אותה ל-0:3, שיגמור כמעט סופית את הסדרה, אבל למרות שבעה וחמישה של המגיש האדיר, הוא סבל מאינינג רביעי חלש, בו אדריאן גונזאלס הכניס ריצה עם דאבל ואחריו יאסייל פויג סופסוף יצא מהסלאמפ והכניס את גונזאלס עצמו עם טריפל. באינינג השמיני, הנלי רמירז, שחזר מהפציעה בצלעות, הכניס את הריצה האחרונה.

הלילה (בין שלישי לרביעי) ייערכו שני משחקים: דטרויט עם ג'סטין ורלאנדר מחכה לבוסטון, שתעלה עם ג'ון לאקי (23:00, FOX, 5+ לייב). הדודג'רס וריקי נולאסקו ינסו להשוות את הסדרה מול סנט לואיס, שתפתח עם לאנס לין (3:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully