וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאלד חלאילה: "לא זוכר פתיחה טובה כמו העונה"

14.10.2013 / 22:35

בבני סכנין כבר מתכוננים לקראת מ.ס. אשדוד. הקפטן המורחק: "זו אותה שיטה, ואותו מאמן שמעמיד אותנו כמו שצריך"

one

בני סכנין ערכה היום (שלישי) טקס לכבוד חג הקורבן שייערך מחר בהשתתפות משלחת של אנשי ספורט מענפים שונים בגרמניה שעיסוקם העיקרי הוא גישור בין ספורט לשלום וקידום בני נוער מעוטי יכולת בספורט. נציג השחקנים, דדי בן דיין בירך: "כאן אין איפה ואיפה בין יהודים נוצרים ומוסלמים, אני מאחל לכל חבריי חג שמח". המאמן מרקו בלבול אמר: "בסכנין קל מאוד להתאקלם כי ישר יש תחושה של ביתיות, הייתי בהרבה מקומות בעולם, אבל כאן התחושה היא מיוחדת".

לאחר הטקס ערכו השחקנים אימון לקראת המפגש מול אשדוד. כרגע נראה שהמאמן מתלבט בין סאני לבין כריסטיאן הידאלגו כמחליפים לחאלד חלאיילה, שספג אדום במשחק האחרון. מוחמד גדיר שסובל מהתכווצות במפשעה לא התאמן, ואילו מור שושן הבלם ערך אימון ריצה.

"אני לא זוכר פתיחה טובה כמו שיש לנו העונה אבל אנחנו חייבים להיות צנועים ולעבוד קשה כדי להמשיך את זה", אמר חלאילה. "זה המשך של העונה שעברה. זו אותה שיטה ואותו מאמן שמעמיד אותנו כמו שצריך על המגרש. זה משחק חשוב מאוד שאנחנו צריכים לעבור. עוד מוקדם להגיד באיזה מקום אנחנו רוצים לסיים". על התקופה הטובה של שחקני הבית אמר הקפטן: "תמיד בסכנין הכוח היה שחקני הבית, שנותנים את הנשמה".

בני סכנין בוואלה! ספורט

אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים מול חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. קובי אליהו
"תמיד הכוח פה הגיע משחקני הבית". חלאיילה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully