וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה בנורבגיה: נס צפוי לבצע שינויים רבים ב-11

14.10.2013 / 20:41

המאמן הגרמני של ישראל התאכזב מהתצוגה מול פורטוגל, הרכב עדיין לא תורגל. יצחק וקהת צפויים לפתוח (שלישי, 18:00)

מיכאל נס, מאמן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
יחייך מחר? נס/קובי אליהו

הנבחרת הצעירה ערכה הערב (שני) בנורבגיה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד הנבחרת המקומית במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. כזכור, הנבחרת נוצחה בפורטוגל 3:0 ביום חמישי האחרון וחייבת להוציא לפחות נקודה הערב על מנת להשאיר לעצמה סיכוי ריאלי לעלות לאליפות אירופה.

המאמן מיכאל נס לא תרגל הערב את ההרכב באימון המסכם. גורמים בנבחרת אמרו: "נס חושב שיותר מדי שחקנים הרגישו בטוחים ולכן עשה מספר שינויים במהלך האימונים האחרונים וגם צפוי לעשות אותם מחר. הוא היה מאוד מאוכזב מהמשחק בפורטוגל".

בהגנה צפוי שינוי אחד כפוי והוא שילובו של אמיר בן שמעון כמגן שמאלי במקומו של טאלב טואטחה הפצוע. בקישור ניסה המאמן מספר אופציות כאשר נראה כי רועי קהת וגיל יצחק יפתחו על חשבונם של גדי קינדה ועומר אצילי.

הרכב משוער: ברק לוי, עומר צלישר, בן והבה, אדי גוטליב, אמיר בן שמעון, אעהד עזאם, רועי קהת, אמיר עגייב, גיל יצחק, אופיר מזרחי, מונס דאבור.

הנבחרת הצעירה הפסידה 3:0 בפורטוגל

גיל יצחק שחקן הנבחרת הצעירה. ניב אהרונסון
צפוי לפתוח. יצחק/ניב אהרונסון

נורבגיה, שהיתה עם ישראל בבית ביורו הצעירות (2:2), מגיעה לאחר הפסד לאזרבייג'אן 3:1 בשבוע שעבר. הסגל כמובן שונה מכיוון שכמו ישראל, מדובר בשנתון אחר של הנבחרת מזה שהשתתף בטורניר בארץ.

הרכב משוער: סונדרה רוסבאך, קווין דורה, מגנר אדוגארד, גוסטב ולסוויק, אלכסנדר גרובן, יונס סונסון, אולה קריסטיאן סלנאס, אתזז חוסיין, גוסטב וויקיים, מושגה בקנגה, אלבסן ראשאני.

נבחרות ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully