וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל נאלצה לוותר על משחק נגד קטאר

14.10.2013 / 12:25

הנבחרת הוזמנה לטורניר בארגנטינה בהשתתפות קטאר, אלא שהוא מתקיים בסמוך למשחקי קדם אליפות העולם נגד יוון

נבחרת ישראל בכדוריד זכתה להזמנה רשמית יוקרתית להשתתף בטורניר לרגל חג המולד בארגנטינה, יחד עם הנבחרת המקומית, נבחרת ברזיל ונבחרת קטאר. המאמן הלאומי, דראגן ג'וקיץ', שמצוי בקשרים טובים עם הצוות המקצועיים של אותן נבחרות, בדק תחילה אם מבחינת קטאר אין רגישות כלשהי לקיים משחק מול ישראל, והוא נענה שלא.
באיגוד רצו להשתתף בטורניר שייערך בסוף דצמבר למרות העלויות הגבוהות, אבל נאלצו לדחות בנימוס את ההזמנה מאחר שב-2 בינואר מארחת נבחרת ישראל את יוון ושלושה ימים לאחר מכן מתארחת ביוון, זאת במסגרת המשחק השלישי והרביעי בקמפיין מוקדמות אליפות העולם, שתיערך ב-2015 בקטאר.

החשש היה שהנסיעה הארוכה, והחזרה בסמיכות למשחק, עלולה לפגוע בכושרם של השחקנים מול יוון. כתחליף, כנראה שיתקיימו משחקי אימון מול נבחרת רומניה.

בסוף השבוע יתקיים המחזור ה-6 בליגת ווינר, ולאחריו הליגה תצא לפגרת הנבחרת שתעלה עוד מדרגה בהכנות לקראת צמד המשחקים מול בלגיה (ב-30 בחודש בגנט) ומול הולנד (ב-3 בנובמבר בבית מכבי בראשון לציון), שיפתחו את קמפיין המוקדמות.

לאחר שנבחרת אוקראינה ביטלה את הגעתה לשני משחקי אימון בארץ, הצליח המאמן הלאומי ג'וקיץ' לארגן משחק הכנה בפורטוגל מול הנבחרת המקומית, בנוסף לאימון משותף של שתי הנבחרות. הנבחרת תצא לפורטוגל בעוד 11 ימים, ומשם תמשיך לבלגיה. הנבחרת קיימה לאחרונה שני משחקי אימון בניקוסיה, בהם ניצחה פעמיים את קפריסין.

נבחרת העתודה תקיים מחר משחק אימון באשדוד, במסגרת מסע משחקי האימון שהיא עורכת מול כל 12 קבוצות ליגת ווינר (העתודה פגשה עד כה את האלופה הפועל ראשון לציון ואת א.כ נס ציונה).


כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully