וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון לוהטת: "הלילה שייכנס לספרים"

14.10.2013 / 11:01

בעיר השעועית לא נרגעים ממהפכי הרד סוקס והפטריוטס. אורטיז: "שינינו מומנטום". האנטר: "הייתי מתאבד על הכדור הזה, כמו שעשיתי תמיד". בריידי: "יש לי ביטחון בשחקנים"

אוהדי ספורט חיים על דרמות. כשהם מקבלים אחת כזו בערב הם מתרגשים, כשהם מקבלים שתיים בתוך מספר שעות הם כבר מכניסים את הלילה הזה לספרי ההיסטוריה. לאוהדים בבוסטון, שעקבו אחרי הניצחונות הדרמטיים של ניו אינגלנד פטריוטס על ניו אורלינס סיינטס בפוטבול (27:30) ועוד ניצחון מגה-דרמטי של בוסטון רד סוקס על דטרויט טייגרס בבייסבול (5:6), היה אכן לילה מאוד מיוחד.

שחקני בוסטון רד סוקס חוגגים. Charlie Riedel, AP
לילה היסטורי. שחקני הרד סוקס אחרי האיש שחבט את הכדור המנצח, ג'רוד סלטלמאקיה/AP, Charlie Riedel

"זה היה ערב שייכנס לספרים", כתב סקוט לאובר מ"בוסטון הראלד", והביא את הציטוט של ג'רוד סלטלמאקיה מהרד סוקס, האיש שחבט את כדור הניצחון שהשלים מהפך מפיגור 5:1לניצחון 5:6 במשחק 2 בגמר ה-AL: "הייתה לנו כל הזמן הרגשה שננצח. ידענו שנצא מהמצב הזה. היינו חייבים לצאת ממנו".

דיוויד אורטיז היה גיבור הלילה, לאחר שחבט מוקדם יותר לגראנד סלאם (הומראן בן ארבע ריצות) שהשווה את התוצאה ל-5:5: "היינו צריכים את זה, היינו צריכים ליצור איזשהו מומנטום אחרי שהשביתו אותנו במשך 14-15 אינינגים, כולל המשחק הראשון. במשחק 3 תראו את החובטים שלנו עובדים אחרת לגמרי".

תמונת הלילה הייתה שייכת לטוריי האנטר. שחקן השדה הנפלא של דטרויט ניסה להציל את ההומראן של אורטיז והתהפך ליד השלטים של השדה האחורי, כשמאחוריו שוטר מקומי צוהל. "אורטיז הוא השחקן האחד שאתה לא רוצה שינצח אותך - והוא זה שניצח אותנו", אמר האנטר, "הייתי מוכן למות כדי לקחת את הכדור הזה. כל הקריירה עשיתי את זה, בטח ובטח באוקטובר".

שחקן דטרויט טייגרס טוריי האנטר לא מצליח לתפוס כדור שהפך להומראן. Al Bello, GettyImages
התמונה שהפכה לשיחת היום. האנטר מנסה להציל את הכדור, השוטר צוהל/GettyImages, Al Bello

והנה המהלך

עוד לפני המשחק הזה רשמו הפטריוטס ניצחון גדול על ניו אורלינס סיינטס, 27:30, לאחר שנראו אבודים. מהלך אחד הקים אותם מהקבר, כשטום בריידי מסר לקנברל תומפקינס לטאצ'דאון חמש שניות לסיום.

"יש לי ביטחון בשחקנים האלה", אמר בריידי, שנראה זועף לאורך העונה בשל יכולתם הרופסת של התופסים שלו, "ברור שאנחנו לא מושלמים ושכרגע אנחנו מגרדים את הניצחונות". הוא הסביר את המהלך: "כולם הלכו לאנדזון ואני ראיתי את תומפקינס שמתחבא שם. זרקתי אליו והוא ביצע תפיסה מצוינת".

הרץ האחורי סטיבן רידלי פרגן לבריידי: "מה עוד אתה יכול לבקש מהמנהיג שלך?", אמר, "הוא החזיר אותנו למשחק אחרי שעשה מה שהיינו צריכים שיעשה".

קנברל תומפקינס שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Stephen Savoya, AP
התפיסה המושלמת. תומפקינס באנדזון/AP, Stephen Savoya

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully