וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי: "אני עדיין לא מעכלת את מה שקרה"

13.10.2013 / 18:42

אלופת העולם בג'ודו זכתה לקבלת פנים בוועד האולימפי. יו"ר האיגוד בלט בהיעדרו. הרשקו: "מקווה שמישהו יפתור את זה"

ירדן ג'רבי, שזכתה בסוף אוגוסט באליפות העולם בג'ודו בברזיל, זכתה היום (ראשון) לקבלת פנים חגיגית במשרדי הוועד האולימפי הישראלי, שם קיבלה מענק של 100 אלף שקלים בעקבות ההישג שלה. מאמנה שני הרשקו קיבל מחצית מהסכום. ג'רבי הנרגשת הזילה דמעה כשביקשה להודות להוריה שנכחו במקום, והתייחסה לזכייה שלה באליפות העולם כשאמרה: "הייתי בחופש ואני לא מעכלת את מה שקרה עד עכשיו. אני רואה את הקרבות ומרגישה שאני מסתכלת על מישהי אחרת. זה היה חלום שהתגשם, ולא רק שזכיתי בפרס מצטיינת התחרות אלא מסתבר שיש חניקה על שמי ה"ג'רבי צ'וק" שלא מפסיקים להשתמש בה היום".

ירדן ג'רבי ג'ודוקאית. ניב אהרונסון
קיבלה את הכבוד הראוי לה. ג'רבי/ניב אהרונסון

מאמנה של ג'רבי, שני הרשקו, אמר במסיבת העיתונאים: "אחד הדברים שהכי משמחים אותי הוא שהבוקר חזרנו להתאמן לקראת המטרות הבאות ויש עוד המון מטרות. חבל לי שיושב ראש האיגוד משה פונטי לא נמצא איתנו כאן, מישהו צריך לפתור את העניין הזה".

פונטי, שהעביר ביקורת על הוועד האולימפי לפני היציאה לאליפות העולם בברזיל בגלל היעדר מימון, מחרים את ישיבות הוועד האולימפי עוד לפני שבעיית התקציב לאליפות העולם בברזיל נפתרה על ידי הוועד האולימפי. כשיו"ר הוועד יגאל כרמי נשאל מדוע פונטי לא הופיע לקבלת הפנים ולישיבת הנהלת הוועד האולימפי שהתקיימה לאחר מכן, הוא אמר: "אני מאמין שהוא יגיע בקרוב". בכל מקרה, פונטי לא מופיע לישיבות הנהלת הוועד האולימפי מאז הבחירות האחרונות והביקורת שהייתה לו על התנהלותן.

משה פונטי מסר בתגובה: "כולם יודעים את דעתי על התנהלות הוועד האולימפי. לחלק מהאנשים שם אין כל נגיעה לספורט ואין לי רצון להיות במחיצתם".

שני הרשקו מאמן ג'ודו. ניב אהרונסון
גם הוא יקבל מענק על ההישג. שני הרשקו/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully