וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן ערך אימון בכורה בבית"ר: "הוא נראה טוב מאוד"

13.10.2013 / 16:09

קשר הרכש קיבל את החולצה מספר 8 והתקבל בהתלהבות על ידי חבריו. אלי כהן: "הבאנו אותו גם בגלל יכולתו לעמוד בלחצים"

(צילום ועריכה: קובי אליהו)

אחרי שערכה ערב גאלה חגיגי אתמול (שבת) בית"ר ירושלים חזרה להתאמן לקראת המשחק המסקרן שמצפה לה במחזור הקרוב ביום שני הבא מול הפועל תל אביב. מי שערך אימון בכורה הוא קשר הרכש הטרי, אבירם ברוכיאן, שהתקבל באהבה גדולה על ידי אנשי המועדון, השחקנים והצוות המקצועי.

אחד השחקנים אמר על החזרה של ברוכיאן: "זה בדיוק מה שהיה חסר לנו. אבירם זה מעבר לקטע המקצועי, הוא עבר פה את כל השנים הקשות ויידע להנהיג את הקבוצה. המאמן אלי כהן הוסיף: "הוא לא התאמן תקופה אבל נראה טוב מאוד באימון. הבאנו אותו גם בגלל היכולת שלו לעמוד בלחצים בבית"ר, כפי שעשה בעבר. למרות כל הדיבורים, האווירה בקבוצה מצוינת ואנחנו מתרכזים אך ורק במשחק מול הפועל תל אביב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזר הביתה. ברוכיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל בבית"ר, כמו בבית"ר, לא הכל שקט. חיים רביבו, נציגו של הבעלים אלי טביב לא הגיע אתמול לערב הגאלה ובמועדון ינסו להפגיש בין הצדדים, אך בכל מקרה, קשה לראות את טביב ורביבו ממשיכים לעבוד יחד. אמש נודע כי רביבו כעס כאשר שמע מהתקשורת שאבירם ברוכיאן הגיע לבית וגן וחתם על חוזהו מבלי ידיעתו, ומעבר לכך, אף לא תמך בהבאתו של קשר אחורי בשלב זה, ועוד מספר חילוקי דעות שהובילו לנתק. בבית"ר חזרו ואמרו כי כמו שהדברים נראים כעת, רביבו לא ימשיך להיות חלק מהמועדון.

עד עתה נמכרו מעל עשרת אלפים כרטיסים למשחק, כאשר בבית"ר מאמינים כי השבוע המכירה תואץ עוד יותר וטדי יגיע לשיא בליגה מבחינת כמות הצופים, ויאכלס כ-27 אלף איש. יש לציין כי בגלל אזורי ההפרדה ונהלי בטיחות ביציע הדרומי, מתוך תכולה של כ-33 אלף מקומות יכולה בית"ר כרגע לאכלס רק כ-27 אלף איש.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully