וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ז'רקו קוראץ' עשוי לחזור להרכב

13.10.2013 / 15:23

דורה יבצע שינויים בהרכב נגד בני יהודה אחרי שני ההפסדים הרצופים. שחקן בקבוצה: "אנחנו צריכים לצבור נקודות"

one

מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה, צפוי לבצע כמה שינויים במשחק של קבוצתו נגד בני יהודה ביום שבת. בחיפה נכנסו לסוג של לחץ לאחר שני ההפסדים האחרונים להפועל תל אביב ולהפועל עכו. בשובע האחרון הבעלים יואב כץ התבטא בנוגע ליכולת החלשה, דורה קיים אסיפה סוערת במהלכה אמר לשחקניו: "ההבדל ביניכם לבין רעננה וסכנין שהם הוכיחו שהם גברים ואנחנו עדיין לא" וכעת בקבוצה מנסים להוריד את מפלס הלחץ ולהעלות את הביטחון אצל השחקנים לקראת יום שבת.

עאהד עזאם שנמצא עם הנבחרת הצעירה, יחזור מהרחקה והוא עשוי לשוב להרכב על חשבונו של לירן כהן או יובל אבידור, כאשר מהראן לאלה אמור להמשיך בהרכב וגם ז'רקו קוראץ' עשוי לפתוח. דורה לא יבצע שינויים מאסיביים בהגנה וההתלבטות היחידה היא בעמדת המגן השמאלי, שם דנילו ניקוליץ' ועמיר נוסבאום מתחרים על המקום ב-11. גם דלה ימפולסקי נמצא בתמונת ההרכב, אך נראה שרק לקראת סוף השבוע יגבש המאמן את רשימת ה-11.

"המשחק מול בני יהודה קריטי כי ניצחון בו יבטיח מרחק של שבע נקודות מהקו האדום", אמר שחקן בכיר בקבוצה, "נכון שעדיין מוקדם, אבל נוכחנו לדעת שאנחנו עדיין צריכים לצבור נקודות כדי לא להיקלע בהמשך למאבקי תחתית. יש פה סגל טוב ואנחנו צריכים להוכיח את זה".

גם הבעלים יואב כץ צפוי להגיע בסוף השבוע ובמועדון מקווים שכשהוא יהיה בארץ, הקבוצה תהנה מתקופה טובה יותר. אגב, כץ צפוי להיפגש עם אברי מונצ'ר בעת שהותו בארץ כדי לסגור סופית את כל הפרטים בינו לבין מאמן הכושר ששוחרר מהמועדון.

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ימשיך בהרכב. לאלה/אדריאן הרבשטיין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully