וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עומר דמארי בספק גדול למשחק מול בית"ר

13.10.2013 / 12:10

החלוץ סובל ממתיחה במפשעה ושוחרר מסגל הנבחרת לצפון אירלנד. גם גורדנה בספק. אבוטבול, מלכה ויצחק בכוננות

one

חלוץ הפועל תל אביב עומר דמארי סוטבל ממתיחה במפשעה וכרגע נמצא בספק גדול למשחק הליגה הבא של האדומים בטדי מול בית"ר ירושלים ביום שני. דמארי נפצע במהלך משחק הנבחרת בפורטוגל (1:1), בו רשם החלוץ שבע דקות כמחליף. בעקבות הפציעה, דמארי שוחרר הבוקר (ראשון) מסגל הנבחרת והוא לא יוכל ליטול חלק במשחק הנעילה של הקמפיין מול צפון אירלנד ביום שלישי.

החלוץ ינסה במהלך השבוע לחזור לאימונים אם ירגיש שיפור בכאבים, אך כרגע כאמור ספק אם יצליח לעשות זאת ולהיות כשיר למשחק בטדי בשבוע הבא. דמארי, 24, הבקיע שני שערי ליגה בחמשת המחזורים הראשונים והוסיף גם חמישה שערים בארבעת המשחקים במסגרת האירופית.

המשחק בטדי יתקיים ביום שני

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יחמיץ את צפון אירלנד. דמארי/ברני ארדוב

כמו דמארי, גם רועי גורדנה בספק למשחק. הקשר סובל מכאבים במפשעה והיום אמור לקבל זריקה במקום ולעבור בדיקה אצל ד"ר לוינקוף, רופא הקבוצה, והיא תכריע אם הוא יהיה כשיר למשחק. גורדנה עצמו אופטימי מאוד לגבי סיכויו לשחק מול בית"ר.

אם השניים לא יהיו כשירים למשחק מי שנמצאים בתמונת ההרכב הם שי אבוטבול, שון מלכה ורן יצחק. הדברים תלויים בעיקר ברן בן שמעון ובמערך שייבחר לשחק. אם יחליט לשנות מערך ולעלות עם חלוץ אחד, אז ככל הנראה מלכה ואבוטבול ייכנסו להרכב ואם לא ישנה מערך, ככל הנראה יהיה זה יצחק שיפתח. עם זאת, בהפועל תל אביב כרגע מנסים לשמור על אופטימיות בקשר לפצועים ועד שלא יקבלו בשורות אחרות לא יחשבו על השינויים.

עוד לקראת המשחק מול בית"ר, כרגע אין שום שינוי במצב המשפטי בין אלי טביב הבעלים לשעבר לבין המועדון והבעלים חיים רמון והדברים עומדים במקום. כזכור, בין האדומים לבעלי בית"ר מחלוקת משפטית קשה כאשר בהפועל תל אביב דורשים מטביב לסלק את חובות עבר ולהחזיר כספים שהוציא לטענתם בניגוד לחוק מהמועדון, ואילו טביב דורש את יתר התשלומים על מכירת הקבוצה לרמון.

לטענת האדומים, טביב ביקש כבר שלוש פעמים לדחות את הדיון בנושא החובות הדדיים ונענה בחיוב. כרגע אין הערכה מתי הסאגה המשפטית תיגמר וגם אין שום נכונות של אחד הצדדים להגיע לפשרה בכל הקשור למחלוקות הכספיות בין הצדדים ונראה כי עוד זמן רב ייקח עד שתהיה הכרעת דין בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully