וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון לגוטמן: "מרוצה מאיך שנראיתם. חשוב לנצח בשלישי"

13.10.2013 / 9:26

מסר של יו"ר ההתאחדות למאמן? גוטמן לקח שחקנים לשיחות ויפתח במערך התקפי יותר מול צפון אירלנד. דמארי שוחרר

נבחרת ישראל נחתה אתמול (שבת) בישראל וההכנות למשחק מול צפון אירלנד כבר החלו. כפי שפורסם אתמול, יו"ר ההתאחדות אבי לוזון והמאמן אלי גוטמן נראו משוחחים במהלך הטיסה ובכלל, מאז המשחק. שחקני הנבחרת לא יכלו להתעלם מהמראה הזה, ששידר להם מסר אחר ממה שהיו מורגלים אליו בעת האחרונה. "קראנו על כל מיני קמפיינים, חלקם מטעם, ובגלל שאנחנו ניזונים מהתקשורת חשבנו שאין סיכוי שימשיך. אבל מי שראה אותם אתמול מבין שלוזון מרוצה מאיך שהנבחרת נראית, גם אם סיימנו במקום השלישי". במהלך השיחה אמר לוזון לגוטמן: "אני מרוצה מאיך שנראיתם היום, בעיקר במחצית השניה של המשחק. ככה צריכה להיראות הנבחרת. עכשיו חשוב שננצח את צפון אירלנד".

הפסדתם? הכל על ה-1:1 של ישראל עם פורטוגל

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל עם אבי לוזון. קובי אליהו
דיבור צפוף. גוטמן ולוזון/קובי אליהו

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בהתאחדות לכדורגל הודיעו כבר לאחר התוצאה המאכזבת מול אזרבייג'אן כי גוטמן עשוי להמשיך ואין בכוונתם לשוחח עם מאמנים אחרים עד תום הקמפיין. מיד עם הירידה למלון ולאחר השיחה עם לוזון לקח גוטמן מספר שחקנים לשיחות אישיות. לחלק משחקני החלק הקדמי, למשל, הוא החמיא על ההיצמדות לשיטת המשחק שהתווה ולעזרה בהגנה. היום תערוך הנבחרת אסיפת וידאו שכוללת משחק אחד: אזרבייג’אן מול צפון אירלנד. במשחק שהתקיים שלשום ניצחו האזרים 0:2, והמאמן ישים דגש על נקודות התורפה שהובילו להפסד. אגב, אם לא תהיינה הפתעות במחזור האחרון, אזרבייג'אן תסיים במקום הרביעי והמכובד מבחינתה בבית, לפני צפון אירלנד ולוקסמבורג.

גוטמן כבר החליט כי הוא ישנה את המערך לקראת המשחק ביום שלישי. המאמן יפתח עם שני קשרים אחוריים בלבד והמשמעות היא שיוותר על אחד הקשרים האחוריים שלו (נאתכו, ראדי וייני פתחו בפורטוגל, אחד משני האחרונים יסופסל כנראה), לטובת שחקן התקפי. "עד עכשיו הוכח שהנבחרת משחקת טוב יותר דווקא במערך הגנתי יותר, אבל נגד צפון אירלנד הקהל רוצה לראות גולים וגוטמן עומד למבחן חשוב מאוד. אז אין סיבה שנשחק באותו מערך", הסבירו בנבחרת, שם גוננו אתמול על ערן זהבי: "שחקן שנדרש לעשות כל כך הרבה עבודה, גם בחלק האחורי, קשה לו לבוא לידי ביטוי גם בהתקפה. כנ"ל לגבי מהראן ראדי, שכל הזמן בא לחלץ כדורים באזור של הבלמים. למי ששכח, שיחקנו מול אחת הנבחרת החזקות ביבשת, ועוד בבית שלה", אמרו. בנבחרת החמיאו גם לאייל משומר שרשם אתמול את ההופעה החמישית שלו בסך הכל במדי הנבחרת. המשחק האחרון בו שותף (וגם פתח בהרכב) היה במשחק ידידות, אי שם באוגוסט 2009. ומול מי זה קרה? מול צפון אירלנד.

מי שלא יקח חלק במשחק הקרוב הוא עומר דמארי, ששוחרר היום מסגל הנבחרת עקב מתיחה.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי מול שחקן נבחרת פורטוגל ויטורינו אנטונש. רויטרס
"שחקן שנדרש לעשות כל כך הרבה עבודה, גם בחלק האחורי, קשה לו לבוא לידי ביטוי גם בהתקפה". זהבי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully