וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנט לואיס קרדינלס בחצי הדרך לוורלד סירייס

13.10.2013 / 7:06

הציפורים האדומות גברו 0:1 על הדודג'רס בזכות עוד הצגה של וואקה. דטרויט כמעט השיגה נו היטר בבוסטון וניצחה 0:1

סנט לואיס - לוס אנג'לס דודג'רס 0:1 (0:2 לקרדינלס בסדרה)

אחרי ההפסד האכזרי במשחק הראשון ב-NLCS, הדודג'רס ידעו שיצטרכו את קלייטון קרשאו בעוד משחק טוב ואת ההתקפה שלהם לגבות אותו. החלק הראשון במשוואה התקיים, השני פחות ולקרדינלס הספיקה חבטת הקרבה אחת, של ג'ון ג'יי, שהכניס את דיוויד פריז הביתה באינינג החמישי.

מייקל וואקה הסנסציוני נתן עוד הופעה מרהיבה עם שישה אינינגים ושני שליש ושמונה סטרייקאאוטים, כשבאינינג השישי הוא ממלא את הבסיסים. בסופו של דבר הוא נחלץ מהסיטואציה הקשה והמשיך עוד שני שליש אינינג. בצד השני, קרשאו סגר שישה אינינגים כשהוא נזקק ל-72 הגשות בלבד, אבל המאמן דון מטינגלי העדיף לסיים לו את המשחק מוקדם כשהימר על התקפה.

בהיעדר התקפה גם מהצד של סנט לואיס, מגיש נוסף בלט בקרדינלס - טרבור רוזנטל, שנכנס לסגור באינינג בתשיעי וסילק שלושה חובטים בסטרייקאאוט. כעת הקבוצות זוכות ליום מנוחה, שאחריו יתעמתו בדודג'רס סטדיום. בפיגור של שני משחקים, לוס אנג'לס יודעת שאין לה ברירה אלא לנצח את המפגשים הבאים באצטדיונה.

מייקל וואקה שחקן סנט לואיס קרדינלס. Jeff Roberson, AP
שוב עשה את העבודה. וואקה/AP, Jeff Roberson

בוסטון - דטרויט 1:0 (0:1 לטייגרס בסדרה)

גם המשחק השני של הלילה הסתיים ב-0:1 קטן, הפעם לקבוצת החוץ, שנהנתה בעיקר ממשחק אדיר מצד סוללת המגישים שלה והשיגה מקדמה חשובה בסדרה. אניבל סאנצ'ז התעלל בשחקני בוסטון עם 12 סטרייקאאוטים ובעיקר, נו היטר, אבל הוחלף אחרי שישה אינינגים, למרות שלא הירשה אף חבטה ולאחר שזרק כבר 116 הגשות. באינינג הראשון אגב, סאנצ'ז השיג ארבעה סטרייקאאוטים, דבר שקרה בפעם השנייה בלבד בתולדות הפלייאוף והראשונה מאז 1908.

במעלה האינינג השישי, סינגל של ג'וני פראלטה הכנס את מיגל קבררה לריצה היחידה במשחק ולאחר מכן, הבולפן האורח המשיך את המלאכה מצוין, כשאל אלבקרקי וחוזה וראס משיגים שני סטרייקאאוטים נוספים כל אחד וגם דרו סמילי שומר על ההישג הנדיר. בסופו של דבר, דווקא הקלוזר ז'ואקין בנואה היה זה שאיפשר חבטה של דניאל נאבה, אבל אחרי אינינג מהוסס, הוא גם הצליח לסגור את המשחק הזה ודטרויט ביתרון. ג'ון לסטר, עם שישה ושליש, רשם את ההפסד ובוסטון תהיה חייבת להתעורר בדחיפות מערב התקפי איום בו רשמו 17 סטרייקאאוטים לקראת המשחק השני, הלילה (3:00), בו קליי בוכהולץ ינסה להתגבר על מקס שרצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully