וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בבית"ר: חיים רביבו נעדר מאירוע שיווקי של המועדון

12.10.2013 / 22:00

בקבוצה טוענים שנציג הבעלים זעם שלא עודכן בהחתמת אבירם ברוכיאן, אך ציפו שעל אף המתיחות יגיע. האירוע הניב הכנסה של 2 מיליון שקל. קריאף לקראת הפועל תל אביב: "ניתן 200 אחוז"

(צילום ועריכה: קובי אליהו)

אחרי שסיימה מחנה אימונים קצר בצפון, בית"ר ירושלים קיימה הערב (שבת) אירוע שיווקי בהשתתפותם של כל ראשי הקבוצה, הצוות המקצועי ועובדי המועדון. במהלך הערב הוכרז על ספונסר ראשי - "קבוצת אלדד פרי". החברה תשלם מיליון שקל בעבור כך. מי שארגן את הערב הזה היה אבנר קופל, יועץ השיווק של המועדון. "בית"ר זה מועדון גדול, זה שם גדול", אמר קופל. "צריך למתג אותו למשהו קהילתי, ציבורי וענייני. זה ייקח קצת זמן, אבל יש לנו פה מועדון גדול חדש".

בסיכום הערב התווספו כמיליון שקלים נוספים לסכום שהכניסה קבוצת אלדד פרי, וזאת ממכירת מנויי כבוד ומתרומות.

אלי טביב ושחקני בית"ר ירושלים, דור מלול וניסו קפילוטו. קובי אליהו
טביב פוגש את שחקני בית"ר ירושלים/קובי אליהו

"כשקיבלתי את ההצעה לקחת את בית"ר עליי, הבדיקות לא היו טובות", אמר הבעלים אלי טביב. "בכל מקום הזהירו אותי אנשים שאני מתקרב לדבר שמצוי בפרפורי גסיסה. התגלו חובות בעשרות מיליוני שקלים. הנזק התדמיתי היה בשפל המדרגה. היו לי כל הסיבות להודות על ההצעה ולחזור לענייניי, אך אני מודה: הרגש גבר על ההיגיון. לבית"ר יש משהו שאין לקבוצה אחרת, וזה הקהל שלה. היה לי ברור שאני מגיע כדי להחזיר את שמה המפואר של בית"ר למקומה הראוי ולמרכז הבמה".

נציג הבעלים, חיים רביבו, לא הגיע לערב השיווקי. "לחיים רביבו, על תמיכה, בהתנדבות, ועל חשבון זמנך הפרטי, תודה לך", נאם טביב. אך מתחת לפני השטח, יש כעס בבית"ר כלפי רביבו. בקבוצה אומרים שנציג הבעלים זועם על כך שלא עודכן בהחתמת אבירם ברוכיאן, אך ציפו שעל אף המתיחות יגיע וייתן כבוד לטביב באירוע. במועדון התאכזבו מהתנהגותו, ומכך שלא ענה לכל הניסיונות ליצור עמו קשר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אלי כהן, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
המאמן אלי כהן באירוע/קובי אליהו

אופיר קריאף התייחס למשחק מול הפועל תל אביב: "כבר מאחרי שנגמר המשחק מול רמת השרון, כולנו מצפים למשחק מול הפועל. יש שבוע ארוך להתכונן, אני יכול להתחייב שכל אחד מהשחקנים ייתן 200 אחוז בשביל המועדון, ואני מקווה שנשיג תוצאה טובה".

אופיר קריאף ואיציק כהן, שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נהנים. קריאף ואיציק כהן/קובי אליהו
אביגדור ליברמן ודני נוימן, שחקן עבר של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בית"רים. פרשן הכדורגל נוימן ואביגדור ליברמן/קובי אליהו
אלי ודנה טביב. קובי אליהו
אלי ודנה טביב/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • אלי טביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully