וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פחות, אבל עוד כואב

11.10.2013 / 8:15

הג'איינטס אומנם לא הובסו הפעם, אבל הפסידו 27:21 בשיקגו וירדו לראשונה מאז 76' למאזן 6:0. שלושה איבודים לאיליי

שיקגו (2:4) - ניו יורק ג'איינטס (6:0) 21:27

למשחק שפתח את המחזור השישי הגיעו שתי קבוצות במשבר. אצל הברס הוא רק החל להיות רציני, אחרי צמד הפסדים רצופים. בניו יורק הוא כבר מזמן קטסטרופלי וגם הלילה (בין חמישי לשישי) הקבוצה נשארה ללא ניצחון העונה ונפלה למאזן 6:0, כמוהו לא היה לה מאז 1976.

בניגוד למשחקים הקודמים, בהם הג'איינטס חטפו תבוסות קשות, הפעם הם החזירו מלחמה ונשארו במשחק לאורך דקות ארוכות, אבל לא ניצלו שום הזדמנות שהייתה להם. הם "יתנחמו" בכך שסופסוף עצרו יריבה על פחות מ-30 נקודות, לראשונה העונה, אבל ספק אם זה באמת ינחם מישהו בניו יורק הבוקר.

איליי מאנינג ניו יורק ג'איינטס מול לאנס בריגס שיקגו ברס. GettyImages
כואב כמו שזה נראה. איליי הולך לאיבוד/GettyImages

שיקגו, שהייתה חייבת ניצחון כדי לשמור על קשר עין עם היריבות ב-NFC צפון, עלתה על הלוח כשטים ג'נינגס ניצל עוד פיק סיקס של איליי מאנינג והחזיר ל-48 יארד אחרי חמש דקות של משחק. ברנדון ג'ייקובס השיב עם גיחה קצרה לאנדזון והרבע הראשון הסתיים ב-7:7.

ברבע הבא הייתה רוב הפעילות. ברנדון מרשל תפס באנדזון מסירה של ג'יי קאטלר, אבל איליי התעורר בשעה טובה ומצא את רובן רנדל ל-37 יארד ושוויון נוסף. כאן, הדובים ייצרו את הבריחה שלהם ובעשר הדקות הבאות הוסיפו עוד טאצ'דאון של קאטלר את מרשל ושני שערי שדה. שש שניות לסיום הרבע השלישי, ג'ייקובס הכפיל את מאזנו וצימק ל-27:21, אבל לאורך כל הרבע האחרון ניו יורק לא הצליחה להשיג נקודות ולהפוך את התוצאה, כשאיליי מאבד כדור נוסף לג'נינגס, הפעם על קו העשרה יארד של שיקגו, מה שגמר את המשחק.

מספרים: 24 מ-36, 262 יארד וצמד ללא איבודים לקאטלר. 87 יארד למרשל באוויר, רק 67 לפורטה על הקרקע (ועוד 44 בתפיסה). 14 מ-26, 239 יארד, טאצ'דאון ושלושה איבודים עצובים לאיליי מאנינג. 106 יארד בריצה לג'ייקובס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully