וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל - ישראל: ראדי צפוי לפתוח, ברדה תורגל

10.10.2013 / 23:58

גם משומר וייני צפויים לפתוח (22:45, 5), גורם בנבחרת: "זה פחות או יותר ההרכב". פאולו בנטו יודע: "ישראל תנסה לעקוץ"

צילום ועריכה: טל אנגלנדר

נבחרת ישראל סיימה את הכנותיה בפורטוגל לקראת המשחק מחר (חמישי, 22:45, ספורט 5) באצטדיון ז'וזה אלבלאדה בליסבון מול הנבחרת המקומית במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014. עוד לפני שערכה את האימון המסכם לקראת המשחק, קיימה הנבחרת מסיבת עיתונאים בהשתתפותם של אלי גוטמן ודודו אוואט הקפטן.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
ערוך למשחק מחר. אלי גוטמן בפורטוגל/רויטרס

מאמן הנבחרת אלי גוטמן, התכונן למשחק ואמר במסיבת עיתונאים: "אנחנו יודעים בדיוק איזה סגנון משחק אנחנו נשחק מחר. אנחנו מתכוונים להגיע כקבוצה מלוכדת ולתת את המקסימום שלנו מחר. ברור לנו שהמשחק חשוב מאוד לפורטוגל, שיכולה לסיים עדיין במקום הראשון במקום רוסיה, אבל לנו, כנבחרת לאומית זה לא משנה – אנחנו מגיעים למשחק כדי להשיג תוצאה טובה עבורינו".

המאמן נשאל לגבי סגנון המשחק אותו תציג הנבחרת הישראלית וענה: "אנחנו חייבים לשחק חכם, עם המון ריכוז כי אנחנו יודעים מול איזו נבחרת מצוינת אנחנו משחקים. פורטוגל עשו כמה שינויים בהרכב מאז המשחק בינינו ברמת גן וגם אנחנו".

גם הקפטן דודו אוואט נכח במסיבת העיתונאים ודיבר על המטרות: "נכון שהסיכויים שלנו להעפיל למונדיאל קלושים כרגע, אבל אנחנו מתכוונים לתת משחק טוב וחשוב לנו כנבחרת להתקדם ולהשתפר כל הזמן".

אוואט נשאל במסיבת העיתונאים מי לדעתו שחקן טוב יותר, כריסטיאנו רונאלדו או ליאונל מסי, והשיב: "לדעתי שניהם השחקנים הטובים בעולם ואם זה היה תלוי בי, הייתי נותן לשניהם את כדור הזהב".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דודו אוואט שוער נבחרת ישראל. רויטרס
קמפיין אחרון? דודו אוואט/רויטרס

בדומה לאימון אתמול, גוטמן תרגל גם הפעם מערך שכולל שלושה קשרים אחוריים, כששרן ייני יגבה את מהראן ראדי וביברס נאתכו. המשמעות: אלברמן שתורגל אתמול על הספסל. שינוי נוסף שערך המאמן: אליניב ברדה תורגל במקום מאור מליקסון. ייני התבקש לשמור את רונאלדו כאשר הוא יחדור למרכז. "המגנים שומרים על שחקני הקו. כשהם מגיעים לאמצע הם יקבלו סיוע מהקישור האחורי", הייתה רוח הדברים של המאמן באסיפה.

עומרי בן הרוש יפתח בעמדת המגן השמאלי. בנבחרת אמרו: "זה פחות או יותר ההרכב אבל שום דבר עדיין לא סגור". לגבי בן בסט נאמר: "אין הרבה שחקנים עם אחוזי ניצול מצבים כמו של עדן. אם יהיה מרוכז, נוכל להפתיע". גוטמן חזר והדגיש בפני השחקנים מחדירות של שחקני האגפים, בהם רונאלדו, לאמצע. היום דיבר המאמן בעיקר על הנבחרת שלו.

הרכב משוער, נבחרת ישראל: דודו אוואט, אייל משומר, טל בן חיים, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, שרן ייני, מהראן ראדי (גל אלברמן), ביברס נאתכו, ערן זהבי, אליניב ברדה, עדן בן בסט.

שחקני נבחרת ישראל עם אלי גוטמן. רויטרס
הכנות אחרונות. שחקני הנבחרת בפורטוגל/רויטרס

גם נבחרת פורטוגל ערכה מוקדם יותר את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק שלה מחר. למאמן פאולו בנטו יש כמה פצועים, אבל גם כריסטיאנו רונאלדו אחד בריא וסגל עשיר בכוכבים. מי שצפוי למלא את מקומו של ראול מיירלש שייחסר במרכז המגרש, הוא קוסטודיו מספורטינג בראגה. חברו לקבוצה, החלוץ אדר, לא כשיר ב-100 אחוז בעצמו ומאמן בראגה ז'סואלדו פריירה לא הסתיר את חוסר שביעות הרצון שלו מכך שהוא לא שוחרר מסגל הנבחרת. אנדרה אלמיידה צפוי לפתוח כמגן ימני במקום ז'ואאו פריירה הפצוע כשגם סדריק בתמונה. בכל מקרה, המגן שישחק יערוך בכורה. נטו יחליף את ברונו אלבש במרכז ההגנה.

המאמן בנטו השיב לפריירה הוותיק ואמר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות עם ישראל: "פריירה הוא מאמן, לא רופא. אדר התאמן ביומיים האחרונים והצוות הרפואי של הנבחרת נמצא בקשר רצוף עם הצוות הרפואי של בראגה".

בנטו הוסיף: "נשחק בשיטה הרגילה שלנו ויש לנו מטרה אחת בלבד: ניצחון. התפקיד שלנו הוא לצבור שלוש נקודות ולהמשיך לשאוף לעלות אוטומטית לגביע העולמי. ישראל חייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי לעלות, אבל היא תסתגר, תשחק עם שני קשרים אחוריים לפני קו ההגנה שלה ותנסה לעקוץ אותנו".

הרכב משוער, נבחרת פורטוגל: רוי פטריסיו, אנדרה אלמיידה (סדריק), פפה, נטו, ויטורינו אנטונש, מיגל ולוסו, ז'ואאו מוטיניו, רובן מיקאל, כריסטיאנו רונאלדו, נאני, הוגו אלמיידה.

מאמן נבחרת פורטוגל פאולו בנטו. רויטרס
לא מעט שינויים. פאולו בנטו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully