וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סנט לואיס העפילה ל-NLCS

10.10.2013 / 8:04

הקרדינלס שוב הראו אופי מצוין ברגע האמת ועם הצגה של ווינרייט והומראנים מצד פריז ואדאמס, ניצחו 1:6 את פיטסבורג במשחק ה-5 ויפגשו את הדודג'רס

סנט לואיס - פיטסבורג 1:6 (סנט לואיס ניצחה 2:3 את הסדרה)

אף פעם, אבל אף פעם, אל תספידו את הקרדינלס. שנה אחר שנה, נדמה שזה כבר קורה בכל אוקטובר, החבורה ממיזורי מפגינה אופי עילאי ויוצאת ממצבים אבודים בדרך לניצחונות גדולים. אחרי שהשיגה שלשום ניצחון בפיטסבורג, שהשאיר אותה בחיים בסדרה, סגרה הלילה (בין רביעי לחמישי) סנט לואיס את הסיפור עם 1:6 ביתי והיא תפגוש את לוס אנג'לס דודג'רס ב-NLCS כבר בעוד יומיים.

האיש של הקרדינלס שוב היה אדם ווינרייט. אחרי שנתן הצגה במשחק שפתח את הסדרה, האס כיכב גם הפעם עם משחק מלא, שש הכשות וריצת חובה בודדת. מנגד, גריט קול היה לא רע וסגר חמישה וחמישה, אבל הבולפן שלו לא עמד במעמסה ומארק מלנקון, שהירשה שלוש ריצות נוספות, גמר את הסיפור. פיטסבורג סוגרת בצורה מתסכלת הופעת פלייאוף ראשונה מאז 1992 ותנסה לעשות צעד נוסף קדימה בעונה הבאה.

אדם ווינרייט סנט לואיס קרדינלס. Elsa, GettyImages
לסמוך עליו? בהחלט. ויינרייט/GettyImages, Elsa

זה החל מצוין מבחינת הקרדינלס, עם הומראן בן שתי ריצות של גיבור האליפות האחרונה, דייויד פריז, כבר באינינג השני. ג'ון ג'יי הכניס הביתה את מאט הולידיי בסינגל בשישי ובאינינג הבא, פדרו אלבארז הכניס את ג'סטין מורנאו וצימק ל-3:1. מאט אדאמס, שנכנס לליינאפ רק במהלך העונה ומאז לא הפסיק להפציץ, הרגיע את המארחים עם כדור ליציעים שהכניס שתי ריצות באינינג השמיני ומיד לאחר מכן סנט לואיס הוסיפה את הריצה האחרונה במשחק.

הלילה (3:07, 5+ לייב ו-HD) ייערך המשחק החמישי בין אוקלנד לדטרויט. הרוקי סוני גריי ייפתח עבור האייז, ג'סטין ורלאנדר יעשה זאת אצל הטייגרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully