וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזית החדשה של ניו יורק ג'איינטס: מועדון חשפנות

9.10.2013 / 13:51

המועדון הפופולארי "ריק'ס קבארט" אוסר על הקרנת משחקי הקבוצה בשל הישגיה הדלים, שגורמים לקריאות בוז במועדון. חשפנית: "כשהם משחקים לא מריעים לחזה הענק שלי"

קבוצת הפוטבול ניו יורק ג'איינטס, זוכת סופרבול 2007 ו-2011, לא פתחה ממש טוב את עונת ה-NFL הנוכחית, בלשון המעטה. הג'איינטס רשמו כבר חמישה הפסדים, האחרון שבהם 36:21 מביך בבית לפילדלפיה איגלס. מי שלחלוטין לא מרוצים מהנושא הם בעלי מועדון החשפנות הניו יורקי "ריק'ס קבארט", שהחליטו לא לשדר יותר את משחקיהם. הסיבה: קריאות הבוז מסיחות את דעתן של החשפניות.

אוהדי ניו יורק ג'איינטס. Maddie Meyer, GettyImages
האוהדים במגרש סובלים, אלה שבמועדון החשפנות כבר לא יראו את הזוועה/GettyImages, Maddie Meyer

על פי ה"ניו יורק פוסט", התוצאות האחרונות של הג'איינטס רק גורמות לקהל לנתב את הגרונות לאנרגיות שליליות ולזעוק בוז. אחת העובדות במקום אמרה: "אני רגילה להראות את ה-34D שלי ולקבל מחמאות, חוץ מבמשחקים של הג'איינטס. לאנשים יוצא כל החשק, הם לוקחים את העניין הזה של פוטבול יותר מדי ברצינות!", אמרה בחורה בשם איבון.

חשפנית אחרת בשם מוניקה הייתה יותר אמפתית לקבוצה: "כואב לכולם לראות אותם מפסידים, זה יוצר אווירה של עצב". נערה אחרת, לינדזי, הוסיפה: "מדובר בסך הכול בכיף, ולראות אותם לא כיף יותר". אלכסנדרה, עובדת נוספת במועדון, סיכמה: "הכול כאן בסדר עד המחצית השנייה, כי אז ברור לך שאיליי מאנינג והג'איינטס יפסידו שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully