וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: נאסר, גבאי וזינו ידונו בהארכת חוזה

9.10.2013 / 10:55

השלושה מסיימים חוזה ביוני 15' ומצטרפים לדוידזאדה. מסתמן: האופציה על אג'ידה תמומש. הקבוצה ספגה קנס ורדיוס ע"ת בגין זריקת בקבוק

one

הפועל באר שבע תזמן בקרוב מאוד שישה שחקנים לדיון על הארכת החוזים שלהם שמסתיימים בתום עונת 2015/16. על פי רשימה שגיבש המועדון, החמישה שיצטרפו לאופיר דוידזאדה הם דובב גבאי, סיראז' נאסר, לוטם זינו, אוסטין אג'ידה (לגביו, מדובר באופציה להארכת חוזה ולכן יש להחליט רק אם להשאירו בקבוצה) וניקולאס פלצ'וק.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, דוידזאדה יתבקש להאריך את החוזה הנוכחי שלו בקבוצה בשנתיים לפחות עם אופציית יציאה לחו"ל. דוידזאדה דרש בעונה שעברה 100 אלף דולר, נענה בשלילה והחליט לא לחתום על חוזה חדש. כעת, לאור מעמדו כשחקן הרכב ושחקן נבחרת, במועדון החליטו לפתוח את השיחות מחדש. במועדון צפויים לממש את האופציה על אוסטין אג'ידה, שמחזיק בחוזה עד תום העונה הנוכחית.

סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע עם אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ינסו להשאירם. סיראז' נאסר/ברני ארדוב

החלטה נוספת שקיבלו מועדון: ניסיון לקדם את מכירת וויליאם סארס לחו"ל. הסיבה: השחקן מסיים את חוזהו בינואר 2015 ולא מעוניין להישאר בישראל מעבר לחוזה הנוכחי. במועדון החליטו לנסות ולזרז את המכירה. "סוארס נותן עונה נפלאה עד עכשיו, אבל אי אפשר להחזיק אותו בכוח. בכל עונה צריך להחזיר אותו מפורטוגל בכוח, אין כוונה לעמוד בדרכו אם הוא לא ירצה להמשיך", הסבירו.

שחקני באר שבע קיימו היום (רביעי) אימון כושר על חוף הים בתל אביב. מחר תערוך הקבוצה משחק אימון נגד קבוצת הנוער. בסוף השבוע יעניק לוי מנוחה לשחקנים. ההכנות למשחק מול קרית שמונה ייפתחו ביום ראשון.

באר שבע נקנסה היום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ב-7,000 ש"ח בפועל ו-20 אלף על תנאי וכמו כן נפסק נגדה עונש רדיוס על תנאי, בגין זריקת בקבוק שתייה לכיוון שחקן בני יהודה במשחק שנערך בין שתי הקבוצות באצטדיון ווסרמיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully