וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה החליטה לשחרר את אברי מונצ'ר

9.10.2013 / 10:31

מאמן הכושר שטס לארה"ב ללא אישור יועזב על ידי המועדון, ליאור קפלן יחליפו. כץ טוען שהוא התפטר, מונצ'ר ידרוש פיצויים

one

בהפועל חיפה החליטו לשחרר את מאמן הכושר אברי מונצ'ר מהקבוצה לאור נסיעה שלו ללא אישור למסע האימונים של מכבי חיפה בכדורסל בארצות הברית. כידוע, מונצ'ר נסע עם הקבוצה שם הוא משמש גם כן כמאמן כושר, צעד שהכעיס מאוד את הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ, שהחליט לסיים את תפקידו במועדון.

כץ טוען שמבחינתו מונצ'ר התפטר בכך שעזב ללא אישור, בעוד מאמן הכושר צפוי לטעון שמדובר בפיטורים ולדרוש פיצויים. גורמים במועדון האדום אמרו היום (רביעי) שככל הנראה המחלוקת תגיע עד לבוררות ולעימות מתמשך בין הצדדים. "אברי לא יוותר על פיצויים של הרבה שנים כאן", אמר מקורב למועדון. "יואב יטען שמדובר בהתפטרות כך שצפוי להיות מעניין מאוד בגזרה".

מאמן כושר הפועל חיפה, אברי מונצ'ר. אדריאן הרבשטיין
יגיע לבוררות? אברי מונצ'ר/אדריאן הרבשטיין

מי שיחליף את מונצ'ר בתפקיד הוא ליאור קפלן, שיעביר היום כבר את אימון הבכורה שלו ויצטרף רשמית לצוות המקצועי. קפלן אימן בעבר בהפועל באר שבע ובהפועל פתח תקוה וכן בנבחרות הצעירות, כשבחיפה מקווים שהוא יתברר כהחתמה מוצלחת.

בינתיים שלומי דורה ערך אתמול משחק אימון בין הקבוצה הבוגרת לבין קבוצת הנוער של המועדון כשהמאמן ניסה לשלוח מסר לשחקנים הבכירים והשתמש בעיקר בשחקני הספסל והסגל המורחב. במשחק עצמו ניצחו הבוגרים 1:4 כשהישאם כיוואן שחוזר מפציעה כבש צמד, אלי אלבז החלוץ הצעיר שנכלל בסגל במשחק האחרון מול הפועל עכו כבש שער נוסף ואדיר דהן הצעיר כבש את הרביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully