וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: גולסה ירוויח כ-650 אלף דולר לשלוש שנים

9.10.2013 / 9:45

התקדמות בשיחות, סוכנו יוזמן לפגישה נוספת עם שחר. ייתכן שעטאא גמר את העונה. הבוררות עם עזריאל תימשך בנובמבר

one

אחרי שהתברר כי קשר מכבי חיפה ג'אבר עטאא עשוי להיעדר תקופה ממושכת מהמגרשים, אתמול (שלישי) קיבל השחקן בשורה קשה נוספת – הוא ינותח, וייתכן שלא ישוב עוד העונה למגרשים. השחקן, שסיים את העונה החולפת עם שמונה הופעות בליגה, היה אמור להשתלב ברוטציה של אריק בנאדו העונה. עטאא הוא השחקן השני שנעדר לתקופה ארוכה אחרי שהתברר שגם סארי פלאח ייעדר לפחות עד החודש הבא בעקבות פגיעה בקרסול.

עירוני רמה"ש רמת השרון מכבי חיפה מחזור 34 מאי 2013. מכבי חיפה
השחקן השני שנעדר לתקופה ממושכת. ג'אבר עטאא/מכבי חיפה

במועדון הבהירו אתמול כי סוגיית ויאם עמאשה ירדה מהפרק. לאחר שגורמים במועדון הבהירו כי "סוגיית עמאשה הפכה לעניין עקרוני", הירוקים ממשיכים להבהיר: "הוא אינו בתוכניות של בנאדו ונשחרר אותו, אם בכלל, רק בתנאים שלנו". החלוץ שלומי אזולאי יחזור בקרוב מאוד לסגל לאחר שיתברר כי הפציעה לגמרי מאחוריו. בשלב זה, המועדון מתכנן לצרף חלוץ בינואר, אבל יקדים את המעקב אחר שחקנים מתוך הנחה שלא ניתן יהיה למצוא שחקן מתאים אם ירכז את המגעים עם שחקנים בחלון ההעברות עצמו.

עם אייל גולסה נרשמה התקדמות מסוימת ובהתאם לכך סוכנו דדה חדד יוזמן בשבוע הקרוב לפגישה נוספת עם הנשיא יעקב שחר. על פי פרטי ההסכם והתקדמות המשא ומתן, ההערכה היא שתוך מספר ימים יחתום השחקן על חוזה לשלוש שנים המוערך בכ-650 אלף דולר. "כמו בכל משא ומתן, היו חילוקי דעות, אבל שני הצדדים מעוניינים וקרובים להגיע להסכמה", אמר גורם הבקיא בפרטי המשא ומתן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"שני הצדדים מעוניינים וקרובים להגיע להסכמה". אייל גולסה/קובי אליהו

בעניין אחר: הבוררות בין החלוץ חן עזריאל למכבי חיפה החלה אתמול אבל הסתיימה ללא תוצאות בינתיים. שלב ההוכחות נקבע לתאריך ה-11 בנובמבר והמשמעות היא שעד אז עזריאל לא יוכל לעבור לקבוצה אחרת. ייתכן והדיון הבא לא יהיה הדיון האחרון, כך שמדובר בבעיה לשחקן שיזדקק לתקופה נוספת אם יעבור לקבוצה אחרת כדי לחזור לכושר משחק. כזכור, בורר ההתאחדות יכול לקבוע כי השחקן יעבור לכל קבוצה אחרת גם לאחר מועד ההעברות, בין אם ישוחרר בתמורה או שלא בתמורה. את השחקן ייצג בדיון עו"ד צ'רלי בוזגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully