וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרד סוקס ב-ALCS, שוויון בין דטרויט לאוקלנד

9.10.2013 / 7:35

מהפך מאוחר של בוסטון העניק לה ניצחון 1:3 בטמפה ביי וגם במאזן הסדרה. הטייגרס כפו משחק חמישי עם ניצחון 6:8

לאחר שהעולה ל-NLCS, לוס אנג'לס דודג'רס, נקבעה אתמול, הגיעה גם בוסטון רד סוקס לארץ המובטחת. הגרביים ביצעו מהפך מאוחר בטמפה ביי, ניצחו 1:3 במשחק ובסדרה כולה ויחכו ב-ALCS למנצחת בין דטרויט לאוקלנד. גם הטייגרס היו בפיגור שממנו יצאו באינינגים המאוחרים, ניצחו 6:8 וכפו משחק חמישי.

שתי סדרות עדיין משוחקות. הלילה (בין רביעי לחמישי) ייפגשו בסנט לואיס הקרדינלס ופיטסבורג פייראטס, כשאדם ויינרייט יגיש לסנט לואיס וגריט קול לפייראטס. בלילה שבין חמישי לשישי יתעמתו אוקלנד ודטרויט במפרץ. ברתולו קולון צפוי לפתוח אצל האייז, מקס שרצר היה אמור לעשות זאת בדטרויט אבל ניצח הלילה, כך שצריך לחכות להחלטתו של ג'ים לילנד.

שחקני בוסטון רד סוקס חוגגים. John Raoux, AP
נמנעו ממשחק חמישי. הרד סוקס חוגגים/AP, John Raoux

טמפה ביי - בוסטון 3:1 (1:3 לרד סוקס בסדרה)

לאחר ההפסד במשחק הקודם, ידעו הרד סוקס שהם צריכים לעשות הכול כדי להימנע מלפגוש את דיוויד פרייס במשחק חמישי בפנוויי פארק. ג'ייק פיבי עלה לגבעה והיה מצוין חמישה אינינגים, אבל באינינג השישי אפשר דאבל ליונל אסקובר ולאחר מכן סינגל לדיוויד דה חסוס. הרייז עלו ליתרון 0:1 והגרביים, שלא הצליחו לפצח את הרייז, נראו אבודים.

הם מצאו את הדרך החוצה מהר.

כבר במעלה האינינג השביעי יצר ג'ייקובי אלסבורי מהומה רבתי על המגרש. הוא חבט לסינגל ששם את זאנדר בוגארטס על הבסיס השלישי. לאחר מכן גנב בסיס וגרם לג'ייק מגי לזרוק הגשה פראית שהביאה את בוגארטס הביתה ואותו לשלישי - 1:1. החבטה הבאה הייתה סינגל של שיין ויקטורינו שהגנת טמפה ביי לא הצליחה להגיע אליו, אלסבורי רץ הביתה ומשום מקום הרד סוקס עלו ל-1:2. באינינג התשיעי מילא פרננדו רודני את הבסיסים, בוסטון שמה ריצה נוספת עם חבטת הקרבה של דסטין פדרויה וקוג'י אוהרה, המפסיד של משחק 3, סגר בהצלחה לאחר שנכנס עוד בסוף השמיני. קרייג ברסלו זכה בניצחון, מגי רשם את ההפסד.

לסיום, נתון מעניין בטמפה ביי: ג'רמי הליקסון, הפותח של הרייז, צלח אינינג אחד בלבד ולא בגלל פציעה. הוא מילא את הבסיסים באינינג השני בלי שחקנים בחוץ, והמאמן ג'ו מאדן מיהר להוציאו. מאדן השתמש בתשעה פיצ'רים שונים במשחק.

ג'ייק פיבי שחקן בוסטון רד סוקס. Chris O'Meara, AP
היה אפקטיבי במשך חמישה אינינגים ושליש. פיבי/AP, Chris O'Meara

דטרויט - אוקלנד 6:8 (2:2 בסדרה)

הטייגרס היו חייבים לנצח במשחק הזה, אבל כמו הרד סוקס, דברים לא עבדו בכיוונם עד האינינגים המאוחרים. בלילה הקודם נחלצה דטרויט מפיגור 3:0 כדי להשוות ל-3:3 ובכל זאת הפסידה. הפעם, היא שוב עשתה זאת רק שהתוצאה הייתה שונה.

מקס שרצר היה הגיבור של דטרויט. שרצר, המועמד לסיי יאנג, שובץ בתכנון למשחק 5, אבל נכנס באינינג השביעי. הוא הרשה ריצה נוספת לאוקלנד, ובפיגור 4:3 כשהוא בדרך להפסד, נראה היה שהמועמד לסיי יאנג בדרך לסיום רע של העונה. בתחתית האינינג השביעי השווה ויקטור מרטינז עם הומר וסינגל של אוסטין ג'קסון העלה את דטרויט ל-4:5. שרצר המשיך לעבוד והיה לא יציב כשמילא את הבסיסים ללא שחקנים פסולים.

מהפך נוסף? לא הפעם. האס של דטרויט סילק את שלושת החובטים הבאים בשני סטרייקאאוטים וכדור אחד שנתפס באוויר, יצא ללא נזק נוסף ונתן את האות להתקפה להתפרע עם שלוש ריצות באינינג השמיני. גם הופעה חלשה של הקלוזר ז'ואקין בנואה, שהרשה שתי ריצות, לא מנעה מדטרויט לנצח.

ג'ים לילנד לא פסל את שיתופו של שרצר במשחק המכריע: "לקחנו צ'אנס והוא עבד, אבל היי - היו בעבר מגישים שעלו על שני ימי מנוחה בפלייאוף".

ויקטור מרטינז שחקן דטרויט טייגרס. Lon Harwedel, AP
מרטינז והטייגרס חיים עוד יום אחד לפחות/AP, Lon Harwedel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully