וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרונקובסקי צפוי לחזור, חוליו ג'ונס גמר את העונה?

8.10.2013 / 20:50

הטייט אנד של ניו אינגלנד, שמחלים משבר ביד, אמור לשחק מול ניו אורלינס בראשון. התופס של אטלנטה סובל מפציעה ברגלו. החל מהעונה הבאה: שלושה משחקי ליגה באצטדיון וומבלי

חדשות טובות, חדשות רעות, חדשות מעניינות.

אוהדי ניו אינגלנד, שרק ביום ראשון ראו את קבוצתם סופגת את הפסד הבכורה שלה העונה ומציגה התקפה רעה במיוחד בסינסינטי, עשויים לראות על כר הדשא במשחק הביתי ביום ראשון מול ניו אורלינס את הנשק ההתקפי הגדול ביותר של הקבוצה, רוב גרונקובסקי. הטייט אנד המצוין טרם שיחק העונה, אולם על פי דיווחים הערב (שלישי) בתקשורת האמריקאית, הוא צפוי להיות כשיר סוף כל סוף למשחק, לאחר שזה תקופה ארוכה ממתינים בקבוצה לשובו לאחר שסבל משבר ביד ולא ממש הצליחו להצביע על תאריך מדויק.

רוב גרונקובסקי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Stephen Senne, AP
יכול לשנות את ההתקפה של ניו אינגלנד. גרונקובסקי/AP, Stephen Senne

מנגד, הצרות ממשיכות לרדוף את אטלנטה. בליל אמש הקבוצה ספגה את הפסדה הרביעי העונה, אחד יותר מאשר בכל העונה שעברה, בבית מול ניו יורק ג'טס וכעת קיים חשש גדול כי התופס הכוכב של הפאלקונס, חוליו ג'ונס, גמר את העונה בשל פציעה ברגלו. ג'ונס יבקש חוות דעת שנייה, אולם בג'ורג'יה פסימים מאוד לגבי מצבו. אטלנטה כבר איבדה העונה לפציעות את הרץ החדש שלה סטיבן ג'קסון ואילו רודי וויט יצא אף הוא ממשחק ההפסד לג'טס בגלל פציעה.

* גם אחמד בראדשו, הרץ של אינדיאנפוליס, סיים את העונה בגלל פציעה בצוואר. הוא הושם ברשימת הרזרבות.

* אצטדיון וומבלי ממשיך לצבור תאוצה בליגה. אם בשנים קודמות שוחק באצטדיון הלונדוני היפהפה משחק ליגה אחד בכל עונה ואילו העונה המספר כבר צמח לשני משחקים, בעונה הבאה צפויים להיות לא פחות משלושה משחקי ליגה באצטדיון. ג'קסונוויל, אוקלנד ואטלנטה הן הקבוצות שככל הנראה יעתיקו משחק ביתי אחד לבירת הממלכה, זאת לאחר שהליגה אישרה את המהלך. המשחק הקרוב בוומבלי ייערך בסוף החודש ויפגיש את הג'אגוארס עם סן פרנסיסקו.

אוהדי פיטסבורג סטילרס מינסוטה וייקינגס מחוץ לאצטדיון וומבלי לונדון. AP
זה הופך לרציני יותר ויותר. אצטדיון וומבלי מארח לפני כשבוע וחצי את המשחק בין מינסוטה לפיטסבורג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully