וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: איברהים קרגבו ינחת להתרשמות

8.10.2013 / 13:04

אם קפטן נבחרת סיירה לאון ירשים, הוא יצורף על חשבון אייס קרים המאכזב. שוחרר לאחרונה מקבוצה בליגה השנייה בבלגיה

one

בבית"ר ירושלים עושים מאמצים להתחזק באופן מידי והיום (שלישי) או מחר תוציא הקבוצה ויזה לקשר האחורי איברהים קרגבו, קפטן נבחרת סיירה ליאון. קרגבו שיכול להיות מתופקד גם כבלם, הוא שחקן חופשי ולכן יוכל להצטרף לקבוצה באופן מידי אם ירשים.

קרגבו בן ה-31 שיחק בעבר בבלגיה וטורקיה ובשנים 2006-2010 לבש את מדי וילם טווה ההולנדית. בשלוש העונות האחרונות שיחק בפ.ק באקו מאזרבייג'אן. בקיץ הוא חתם ב-RWDM בריסל מהליגה השנייה בבלגיה, שיחק במדיה משחק אחד ושוחרר לבקשתו. קרגבו שיחק בנבחרת סיירה לאון ביחד עם איברהים בנגורה והאחרון המליץ עליו ואמר שמדובר בשחקן עם ניסיון רב, אגרסיבי וחכם, שיכול להוסיף איזון ושקט למשחק של בית"ר ירושלים.

אם קרגבו יצורף, הקשר הניגרי אייס קרים יוקפא עד לחודש ינואר ואז יוכל לחפש קבוצה חדשה. בכל מקרה, מעבר לקרגבו עשוי להגיע שחקן נוסף להתרשמות בבית"ר בשבוע הקרוב. בקבוצה בירכו על המהלך ואמרו: "אנחנו רכים מאוד באמצע וכרגע זאת בעיה. הרבה הטילו ספקות בקיץ, אבל כל הכבוד לאלי טביב שמוכן להוציא עוד כסף ולצרף שחקן נוסף. הוא רוצה כאן קבוצה חזקה. אולי השנה נשלם מחיר של עונת מעבר, אבל עם הזמן בית"ר רק תלך ותהיה חזקה יותר".

בנוגע לאבירם ברוכיאן, נראה שעד סוף השבוע יוחלט סופית האם הוא יחזור לקבוצה. אלי כהן ודוד אמסלם כבר הודיעו שהם מאוד רוצים את השחקן, אך יצטרכו להתאזר בסבלנות על מנת לקבל תשובה סופית. בכל מקרה, בבית"ר יודעים שצירופו של ברוכיאן עשוי לגרום לכך שדוד רביבו לא יזכה לדקות משחק כלל ולמעשה יעבור מהספסל ליציע, ולכן בשלב הזה עדיין לא התקבלה החלטה סופית.

כ-3,000 כרטיסי נוער שהוצאו למשחק נגד הפועל תל אביב בעוד שבועיים אזלו ויתכן שבימים הקרובים תוצע למכירה כמות נוספת של כרטיסי נוער. מעבר לכך, במועדון מתכננים להתחיל ולמנף את המשחק בימים הקרובים על מנת לנסות ולהביא כ-25 אלף איש לטדי.

שחקן נבחרת סיירה לאון, איברהים קרגבו (שמאל) מול שחקן נבחרת טוניסיה, אוסמה דראגה. AP
שיחק בשלוש השנים האחרונות באזרבייג'אן. קרגבו משמאל במדי נבחרת סיירה לאון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully