וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות משמעותית לקראת חתימה על רפורמת דודי כהן

8.10.2013 / 11:08

ההתאחדות העבירה את טיוטת ההסכם ללבנת, שתחליט אם לאשרו. בעלי תפקידים בקבוצה לא יוכלו להתמודד לתפקיד היו"ר

התקדמות משמעותית בין ההתאחדות לכדורגל לבין אנשי משרד הספורט והמתווך עופר עיני, בכל הנוגע לחתימה על הרפורמה שהציעה וועדת דודי כהן. ההתאחדות הגישה למשרד הספורט ולשרה לבנת את התיקונים שלה למסמכי הרפורמה, בהם הפשרה שהציעו עיני ולוזון, כפי שנחשפה בוואלה! ספורט. על פי אותו מתווה, מנהלת ליגה תוקם בסוף דצמבר, יו"ר ההתאחדות לא יוכל להיות בניגוד עניינים ולא יוכל להחזיק בתפקיד רשמי בקבוצה בשנתיים שלפני הבחירות, וכן תיקון לגבי הרכב הוועדה שתבחר את היו"ר. התיקון הזה מגיע על רקע העובדה שהדוח המקורי מאפשר לאבי לוזון להיות חבר בוועדה שתקבע את היו"ר הבא, אם לא יתמודד בבחירות הקרובות. לבנת ביקשה שבועיים כדי לבחון את ההסכם ובמטרה לקיים ישיבת דירקטוריון של הטוטו שתאשר או תדחה את התיקונים.

רביב ספיר הבעלים של הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
יכנס מסיבת עיתונאים. רביב ספיר/קובי אליהו

הרפורמה, למי שלא זוכר, כוללת סעיפים רבים שעוסקים בשינוי פני הכדורגל בישראל, שאחד מהם הוא נושא עתידו של יו"ר ההתאחדות. הסכם השיווק עם הטוטו שנערך נעצר בשל דרישה של ראשי הטוטו לפיה לוזון יחתום על מסמך שבו הוא מכריז כי לא יתמודד לבחירות הבאות, משום שדוח הרפורמה גורס שמועמד בעל ניגוד עניינים לא יוכל להתמודד. לוזון טוען כי הוא אינו בניגוד עניינים. כעת, חתימה על הסכם הרפומה תוביל למצב בו רק נושא ניגוד העניינים יכריע את עתיד היו"ר.

בתוך כך, בעלי ראשון לציון רביב ספיר הודיע כי הוא מכנס היום מסיבת עיתונאים. במהלך מסיבת העיתונאים הוא צפוי להודיע על פרישתו מהתפקיד וכן כי הוא שוקל להתמודד לתפקיד יו"ר סיעת הפועל מול שטרן חלובה, מהלך שבעזרתו הוא יוכל להתמודד לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. גורם בכיר בהתאחדות אמר הבוקר: "ספיר לא יכול להתמודד כי הוא בעל תפקיד בקבוצה, וזה כמובן נוגד את הדוח שאנחנו מתכוונים לאמץ. אבל גם אם ניתן לו הקלות, הוא לא יקבל קול אחד למאה. אין לו שום סיכוי להיבחר ליו"ר סיעת הפועל. שטרן חלובה חזק בהרבה ממנו. אם יתמודד, הוא יביך את עצמו". ספיר סירב להגיב לכוונותיו עד מסיבת העיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully