וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הדשא ירוק יותר

8.10.2013 / 7:47

ג'ינו סמית' הוביל דרייב מנצח והג'טס סגרו את המחזור החמישי עם 28:30 מפתיע באטלנטה, שנכנסת למשבר עמוק מאוד

אטלנטה (4:1) - ניו יורק ג'טס (2:3) 30:28

כל עונת פוטבול רוויה בהפתעות, נקודתיות וכאלה שמתפרשות לאורך זמן. שני סוגי ההפתעות הללו קרו הלילה (בין שני לשלישי) באטלנטה, במשחק שנעל את המחזור החמישי בליגה.

הפאלקונס, שרבים סימנו אותם בתחילת העונה כמועמדים להגיע הכי רחוק, צללו למאזן נורא של 4:1 אחרי הפסד בית שני ברציפות בג'ורג'יה דום, עליו הגנו טוב כל כך לאורך השנים האחרונות. בקצב הריצה המסחרר של ניו אורלינס, אטלנטה יכולה להיפרד מחלום אליפות ה-NFC דרום כבר עכשיו בערך ולהתחיל לחשוב איך יוצאים מהבוץ וחוזרים למאבק הווילד קארד. הג'טס לעומת זאת, שוב הראו שהם הקבוצה הכי פחות יציבה שיש, גם במהלך המשחק עצמו וגם לאורך זמן. אבל בסופו של יום, הם חזק במאבק על ה-AFC מזרח אחרי ניצחון שיכניס בהם המון אופטימיות.

ג'ינו סמית' ניו יורק ג'טס. Kevin C. Cox, GettyImages
ניצחון יקר מאוד לג'טס. ג'ינו סמית'/GettyImages, Kevin C. Cox

אחרי רבע ראשון של 0:3 לאורחים, אטלנטה עלתה על הלוח עם טאצ'דאון של ג'ייסון סנלינג, אבל עד להפסקה הסילונים ברחו ל-7:17, כשג'ינו סמית' מוצא באנדזון את ג'ף קמברלנד וג'רמי קרלי. כאן החלה הדרמה. ג'אקיז רוג'רס צימק בטאצ'דאון קרקעי, אבל ג'ינו מסר לשלישי שלו, לקלן ווינסלו ו-12 דקות לסיום ניו יורק עלתה ל-14:27. הפאלקונס הפעילו את הקסם, שעזר להם רבות כל כך בעונה שעברה ולאחר שרוג'רס רץ לעוד טאצ'דאון, מאט ריאן מצא באנדזון את לוין טוילולו וקבע מהפך - 27:28, 1:54 בלבד על השעון. נגמר? ממש לא. ג'ינו סמית', אחרי שכבר החל לספוג לא מעט השמצות, הוביל דרייב מנצח בסיומו, כשהשעון אזל לחלוטין, ניק פולק השחיל את בעיטת הניצחון מ-43 יארד.

סמית' סיים ערב סולידי עם 16 מ-20, 1999 יארד ושלושער והכי חשוב, ללא איבודים. הוא מצא את קמברלנד ל-79 יארד ואת קרלי ל-68. ריאן מסר ל-319 יארד וצמד עם פאמבל. 99 יארד לחוליו ג'ונס, 97 לטוני גונזאלס, שהקאמבק שלו מתחיל להראות מתסכל מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully