וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הדודג'רס בפנים, שאר הסדרות פתוחות

8.10.2013 / 7:04

לוס אנג'לס הפכה פיגור, ניצחה 3:4 את אטלנטה ועלתה ל-NLCS. ווקאוף הומראן של לובטון סידר לרייז 4:5 על בוסטון, 1:2 לקרדינלס על פיטסבורג, אוקלנד ב-1:2 אחרי 3:6 בדטרויט

גם הלילה (בין שני לשלישי) זכינו לערב גדוש בפלייאוף עם משחק בכל אחת מארבע הסדרות. אוקלנד פתחה את הערב עם 3:6 בחוץ על דטרויט, שהשלים עבורה מהפך והעלה אותה ל-1:2. סנט לואיס נעזרה בהצגה של מייקל וואקה, ניצחה 1:2 בפיטסבורג ונשארה בחיים כשהיא משווה את הסדרה ל-2:2. בהמשך הלילה, טמפה ביי נשארה בחיים וצימקה ל-1:2 אחרי ווקאוף הומראן של חוסה לובטון, שניצח 4:5 את בוסטון.

היחידה שסגרה עניין היא לוס אנג'לס דודג'רס, שהומר של חואן אוריבה באינינג השמיני הפך עבורה פיגור ליתרון ואחר כך לניצחון 3:4 על הלוזרית הנצחית אטלנטה. הדודג'רס יחכו למנצחת בסדרה בין פיטסבורג לסנט לואיס.

ג'וש רדיק אוקלנד אתלטיקס. רויטרס
רדיק והאייז קרובים לשלב הבא/רויטרס

דטרויט - אוקלנד 6:3 (1:2 לאייז)

המשחק הראשון בסדרה הזו הלך לדטרויט, אבל משם והלאה, הכול בכיוון אוקלנד. האייז עלו על הלוח באינינג השלישי בזכות טעות של מיגל קבררה ובאינינג הבא ג'וש רדיק הוסיף הומראן וקוקו קריספ הכניס עוד ריצה כדי לקבוע 0:3. הטייגרס לא ויתרו ואחרי 20 אינינגים עקרים, חזרו בתחתית האינינג הרביעי לשוויון, אבל באינינג הבא הומראנים של ברנדון מוס וסת' סמית', שהכניס שתי ריצות, שוב סידרו לאוקלנד יתרון ומשם המארחים כבר לא חזרו.

פיטסבורג - סנט לואיס 2:1 (2:2 בסדרה)

לקרדינלס, וזה לא חדש, יש 900 נשמות והם שוב שרדו במשחק שהפסד בו היה מדיח אותם מהפלייאוף. סנט לואיס עשתה זאת בעיקר בזכות יכולת פנומנלית של מייקל וואקה. הילד בן ה-22 עמד בלחץ של אצטדיון PNC המשולהב ותיסכל את חובטי פיטסבורג בזה אחר זה, כשהוא לוקח נו היטר לאינינג השמיני ומסיים עם שבעה ושליש ותשעה הכשות. מי ששבר לו את הנו-נו היה פדרו אלבארז, שנמצא בכושר שיא וירה להומראן שלישי בפלייאוף הזה, אבל זה כל מה שפיטסבורג השיגה אחרי שהקרדינלס עלו ליתרון באינינג השישי מהומראן בן שתי ריצות של מאט הולידיי.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
מייקל וואקה סנט לואיס קרדינלס. GettyImages
ילד פלא. וואקה/GettyImages

טמפה ביי - בוסטון 4:5 (1:2 לבוסטון)

קוג'י אוהרה היה כמעט בלתי נגיע לאורך העונה, אבל דווקא הפעם הוא חטף וחוסה לובטון הכריע את המשחק הזה עם ווקאוף הומראן, שהשאיר את הרייז בחיים ואולי ישנה מעט את המומנטום בסדרה הזו, שבאמצע המשחק השלישי שלה כבר נראתה די גמורה, אחרי שבוסטון עלתה ל-0:3. ההתעוררות של טמפה החלה עם הומראן בן שלוש ריצות ממחבטו של אוון לונגוריה, שהשווה באינינג החמישי, אבל אחרי שטמפה עלתה ליתרון, בוסטון לא ויתרה וקסנדר בוגארטס השווה במעלה האינינג התשיעי, רק כדי להפסיד בתחתיתו.

חוסה לובטון טמפה ביי רייז. Brian Blanco, GettyImages
הרייז בחיים. לובטון/GettyImages, Brian Blanco

לוס אנג'לס דודג'רס - אטלנטה 3:4 (הדודג'רס ניצחו 1:3 בסדרה)

קרל קרופורד וחואן אוריבה חבטו להומרים במשחק 3 שכלל לא היה צמוד. הם עשו זאת גם הלילה, והפעם כל חבטה נחשבה. קרופורד שמר את לוס אנג'לס במשחק עם שני הומרים, ובפיגור 3:2 באינינג השמיני ירה אוריבה פצצה על דיוויד קרפנטר, הכניס שתי ריצות הביתה ואפשר לקנלי ג'נסן לסגור את המשחק ואת העונה של הלוזרים הנצחיים מאטלנטה.

דון מטינגלי בחר לפתוח עם קלייטון קרשאו על מנוחה קצרה, החלטה מעוררת מחלוקת לאור העובדה שהדודג'רס הגיעו למשחק הזה ביתרון. קרשאו סיפק את הסחורה עם שישה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים, אבל לא ירד לספסל בעמדת יתרון לאחר שאפשר שתי ריצות (שלא נרשמו לחובתו) באינינג הרביעי. בשביעי העלה חוזה קונסטנזה את הברייבס ליתרון, מה שלא הספיק בשגיאה של קרפנטר.

לוס אנג'לס תצבור כעת כוחות בהמתנה ליריבה הבאה שלה - סנט לואיס או פיטסבורג.

קרל קרופורד שחקן לוס אנג'לס דודג'רס. Mark Terril, AP
רץ לספר לחבר'ה. קרופורד אחרי ההומר השני/AP, Mark Terril

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully