וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תצא למחנה אימון בצפון

7.10.2013 / 16:11

הקבוצה תנצל את פגרת הנבחרות ותערוך שלושה ימי אימון בעכו: "משהו שרצינו לעשות לפני הליגה", שחקני הנבחרת ייעדרו

one

לאחר שהתחילה את העונה מאוחר ומספר שחקנים הצטרפו לאחר פתיחת הליגה, בבית"ר ירושלים עושים הכל על מנת לחבר את הקבוצה מקצועית וחברתית לקראת המשך העונה ולצמצם פערים ומחר (שלישי) צפויה הקבוצה לצאת למחנה אימון קצר של שלושה ימים בעכו. בית"ר צפויה לערוך שני אימונים ביום ואף מחפשת יריבה למשחק אימון על מנת לתת כמה שיותר דקות משחק לשחקנים כמו איברהים בנגורה, ברק משה, רועי זיקרי ועוד.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
רוצה לגבש את השחקנים שלו. אלי כהן/ברני ארדוב

מי שלא ישהו עם הקבוצה הם שחקני הנבחרות השונות. אריאל הרוש, שנמצא עם הנבחרת הבוגרת וגם עומר אצילי וטל כחילה, שישהו עם הנבחרת הצעירה. בבית"ר אמרו כי "זה משהו שרצינו לעשות לפני הליגה אבל לא הספקנו. יש כאן הרבה שחקנים חדשים וזה אמור לעזור ולהוסיף לנו". אגב, אלי טביב אישר את המחנה בעלות של כמה עשרות אלפי שקלים.

אחת הסוגיות שמעסיקות את המועדון בימים האחרונים היא שיתופו של דוד רביבו. המאמן אלי כהן אמר אחרי המשחק בשבת כי "דוד רביבו עוד יעזור לנו המון. הקבוצה מתחברת דרך משחק הגנה ועבודה קשה אבל ככל שתתקדם העונה הוא ישחק יותר. נצטרך גם את הניסיון וגם את היכולת שלו".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
דוד רביבו שחקן בית"ר ירושלים מול אסי בלדוט שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
עוד יקבל הזדמנויות. דוד רביבו, משמאל/ברני ארדוב

עד מחר צריכה להתקבל החלטה סופית האם להביא להתרשמות את הקשר האחורי מסיירה ליאון איברהים קארגבו. הצוות המקצועי ראה מספר דיסקים של השחקן, התרשם ממנו ובמידה ויגיע עם השחקן להבנות כספיות, הוא ינחת למספר ימי מבחן.

בבית"ר מעריכים כי כ-20 אלף צופים יגיעו למשחק נגד הפועל תל אביב בעוד שבועיים. הכרטיסים כבר יצאו למכירה וישנו ביקוש גדול מצד אוהדים. במועדון מאמינים שלאחר משחקי הנבחרת והרעש הגדול שיהיה לקראת המשחק מכירת הכרטיסים תגיע לשיאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully