וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'וש פרימן מצטרף למינסוטה

7.10.2013 / 12:47

הק"ב מצא בית חדש, פלין שוחרר מאוקלנד. מאנינג עקף את מרינו, קופלין: "עבדנו כל השבוע ושוב הפסדנו, זה מדכא"

ג'וש פרימן לא נשאר מובטל יותר מדי זמן. הקוורטרבק, שרק ביום חמישי שוחרר מטמפה ביי, שמאסה בו, מצטרף למינסוטה. הווייקינגס, שנחו אמש (ראשון) אחרי החזרה מלונדון, שם ניצחו מול פיטסבורג את משחקם הראשון העונה, נתנו לפרימן חוזה לשנה תמורת כשלושה מיליון דולר, כך מסר כתב ESPN אדם שפטר.

הקוורטרבק הפותח של מינסוטה מתחילת העונה היה כריסטיאן פונדר, אולם הוא היה פצוע ובמשחק בוומבלי שיחק מאט קאסל. אחד מהם עשוי להיחתך לטובת פרימן. "אני חושב שהוא שחקן טוב", אמר גורם במינסוטה על הקוורטרבק, "אנחנו פשוט צריכים להבין מה לא עבד בטמפה ביי ולעזור לו. הוא צעיר מדי כדי להיתקע במקום".

* מאט פלין ממשיך להיזרק ממקום למקום והפעם, אחרי שטרל פריור זכה בעמדת הקוורטרבק הפותח והוא עצמו לא הרשים בהזדמנות שקיבל והפסיד לוושינגטון בבית לפני שבוע, הוא שוחרר מאוקלנד.

ג'וש פרימן שחקן טמפה ביי באקנירס. Brian Blanco, AP
חוזה לשנה. פרימן/AP, Brian Blanco

* המשחק של הלילה היה כמובן בדאלאס, שם דנבר ניצחה בתום 60 דקות מטורפות 48:51. טוני רומו, שסיים עם 506, מסר לאיבוד שהכריע לבסוף את המשחק. פייטון מאנינג, שממשיך להצעיד את ההתקפה החלומית של הברונקוס, עקף עם 414 היארדים שלו את דן מרינו ועלה למקום השני בכל הזמנים ביארדים אוויריים: "היה קשה ליהנות כי ההתקפה שלהם הייתה טובה כל כך והיינו צריכים לצאת למגרש פעם אחר פעם", סיכם פייטון, "אני שמח ששרדנו את הסערה הזו".

* הרצף של טום בריידי נעצר על 52 משחקים רצופים עם טאצ'דאון וניו אינגלנד הפסידה לראשונה העונה, 13:6 בסינסינטי: "אני מבואס מההפסד וזה כל מה שמשנה", אמר בריידי כשנשאל על הרצף שנעצר והשאיר אותו שני משחקים מתחת לשיא של דרו בריס. מרווין לואיס, מאמן סינסי, אמר: "זה הישג גדול" והעניק את כדור המשחק למתאם ההגנה שלו מייק זימר.

* הג'איינטס כבר ב-5:0 אחרי הפסד ביתי 36:21 לפילדלפיה. זו הפתיחה הכי גרועה של הקבוצה מאז 1979, ההגנה לא מתפקדת, איליי מאנינג מאבד ללא הכרה והמאמן טום קופלין חסר אונים: "אני מאוד מתוסכל, מדוכא. עבדנו טוב כל השבוע ובאנו מוכנים ואז מגיעה האכזבה הזו ושוב מפסידים. נעשה כמיטב יכולתנו לעמוד על הרגליים מחדש".

* עוד צרות לג'קסונוויל: לוק ג'וקל, הבחירה מספר 2 בדראפט האחרון, נפצע בקרסול בהפסד אמש 34:20 לסנט לואיס וגמר את העונה.

לוק ג'וקל טקסס A&M. Dave Martin, AP
גמר את העונה. ג'וקל/AP, Dave Martin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully