וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון: "הסיכוי לנצח בפורטוגל לא גבוה. לא נוותר"

7.10.2013 / 9:48

הקשר נחת לקראת פורטוגל וצפון אירלנד. לוזון יזמן את גוטמן לפגישה, גם רוני לוי ברשימת המועמדים אם המאמן יעזוב

נבחרת ישראל תפתח אחר הצהריים (שני) את ההכנות לקראת צמד המשחקים מול פורטוגל בשישי וצפון אירלנד בשלישי הבא. החבורה של אלי גוטמן תמריא מחר בערב לליסבון, בידיעה שהסיכויים שתעפיל לשלב הבא אפסיים גם אם תשיג תוצאה טובה.

גוטמן יזומן בשבוע הבא לפגישה עם אבי לוזון ושטרן חלובה, על מנת לשמוע ממנו את הסיכום שלו לקמפיין. חלק מהשחקנים סבורים שגוטמן צריך להמשיך וטענו כי: "החלפת מאמן לא תשנה דבר. השחקנים לא מספיק טובים כדי לדלג מעל נבחרות כמו רוסיה ופורטוגל". בהתאחדות לכדורגל כבר הזכירו את השמות של אברם גרנט, גיא לוזון ורוני לוי, שנמצא ללא קבוצה כרגע.

שחקן נבחרת ישראל, מאור מליקסון. מגד גוזני
מאור מליקסון: "המשחק בפורטוגל יהיה לא פשוט אבל ניתן הכל על המגרש וננסה להקשות עליהם"/מגד גוזני

"עשינו תוצאה לא מספיק טובה נגד אזרבייג'אן, הגענו להזדמנויות אבל זה לא הספיק. עכשיו מצפים לנו שני משחקים קשים מול פורטוגל וצפון אירלנד ונעשה את המקסימום כדי להחזיר את האמון של הציבור בנבחרת", אמר מאור מליקסון שפתח ביום שבת בהרכבה של ואלנסיין, שסיימה בתיקו 1:1 עם ריימס ונחת בארץ לתחילת ההכנות. "המשחק בפורטוגל יהיה לא פשוט אבל ניתן הכל על המגרש וננסה להקשות עליהם. מה הסיכוי לנצח שם? לא גבוה, אבל לא נוותר מראש. נבחרת פורטוגל זאת נבחרת ברמה הגבוהה ביותר. עם שחקנים ברמה הגבוהה באירופה. רונאלדו, מוטיניו, פפה וקואנטראו הם שחקנים שנצטרך לעבוד קשה כדי לעצור אותם". מליקסון נשאל לגבי העובדה שרק שבעה שגרירים נכללים בסגל שפרסם גוטמן. "זאת החלטה של המאמן. מה גם שיש לגיונרים שפצועים כרגע".

אייל משומר, שהיה אמור לפתוח מול אזרבייג'אן אך הפציעה מנעה ממנו להתמודד על חולצת ההרכב, אמור להיות המגן הימני של גוטמן. אופיר דוידזאדה ממשיך ביכולת הטובה במדי באר שבע וצפוי להיות המגן השמאלי. גם איתן טיבי בטוח ב-11. גם ביברס נאתכו וערן זהבי בטוחים ב-11. גוטמן יחליט במהלך השבוע מי יפתח בכנפיים, עמדות עליהם מתחרים בין היתר מליקסון, ליאור רפאלוב, עדן בן בסט וטל בן חיים שזומן אתמול.

דוידזאדה התייחס אמש לאמון המחודש של גוטמן, שבונה עליו לקראת צמד המשחקים. "אני לוקח את המשחקים מול פורטוגל וצפון אירלנד בשיא הרצינות. נכון שאין יותר מדי סיכוי, אבל גוטמן יכין אותנו כמו שצריך", אמר מגן הפועל באר שבע. "ננסה לעשות מה שאפשר. נגד פורטוגל יהיה קשה, אבל נגד צפון אירלנד אפשר לנצח. תמיד כיף לייצג את המדינה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully