וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פיטסבורג מרגישה שזה מגיע

7.10.2013 / 7:15

הפייראטס ניצחו את סנט לואיס 3:5 ורחוקים משחק אחד מה-NLCS. גם הדודג'רס ב-1:2 על אטלנטה לאחר ניצחון 6:13

בצל הדרמות מהפוטבול, הניבו גם משחקי הפלייאוף בבייסבול כמה רגעים מהנים, במיוחד לאוהדי פיטסבורג ולוס אנג'לס דודג'רס. הפייראטס ניצחו את סנט לואיס 3:5 והם קרובים לניצחון הראשון שלהם בסדרת פלייאוף אחרי 21 שנים, כשעלו ל-1:2. הדודג'רס קפצו על חוליו טהראן מאטלנטה, לא השאירו לו סיכוי ורמסו את הברייבס 6:13, כשגם הם מובילים 1:2 בסדרה. הערב ייערכו משחקי 4 בשתי הסדרות הללו, כשבטמפה ביי תנסה בוסטון לסגור את הסיפור מול הרייז (0:2 לרד סוקס) ובדטרויט יילחמו הטייגרס ואוקלנד (1:1).

אוהדי פיטסבורג פייראטס חוגגים. Gene Puskar, AP
כמה שזה נראה קרוב פתאום. אוהדי הפייראטס בפיטסבורג/AP, Gene Puskar

פיטסבורג - סנט לואיס 3:5 (1:2 לפייראטס בסדרה)

השודדים היו ביתרון עד לאינינג השמיני, אבל אז הגיעה הגשה לא טובה של מארק מלנסון לקרלוס בלטראן, והאאוטפילדר הוותיק העניש אותו בהומר משווה ל-3:3. אלא שפיטסבורג של השנה היא לא פיטסבורג של שני העשורים האחרונים, ופדרו אלברז, שנמצא בכל מקום עבור הפיראטים העונה, חבט בתחתית האינינג לסינגל שהכניס את ג'וש הריסון, ראסל מרטין הוסיף עם סינגל שהביא הביתה את מרלון בירד וג'ייסון גרילי סגר עם שלושה אאוטים לאחר שהרשה סינגל לחובט הראשון.

פרנסיסקו ליריאנו שירת את המארחים היטב עם שישה אינינגים, חמישה סטרייקאאוטים ושתי ריצות חובה, כשמנגד רושם ג'ו קלי חמישה אינינגים ושליש וחמישה סטרייקאאוטים. קרלוס מרטינז היה המגיש המפסיד.

ג'ייסון גרילי שחקן פיטסבורג פייראטס. Gene Puskar, AP
ג'ייסון גרילי ופיטסבורג לא נשברו גם כשזה נראה מייאש/AP, Gene Puskar

לוס אנג'לס דודג'רס - אטלנטה 6:13 (1:2 לדודג'רס בסדרה)

כאן זה כבר היה הרבה פחות צמוד, בעיקר הודות להתקפת הדודג'רס שהרחיקה את חוליו טהראן מהמשחק אחרי פחות משלושה אינינגים. לוס אנג'לס יצאה מפיגור 2:0 באינינג הראשון עם ארבע ריצות בשני, ואף שהרשתה עוד שתי ריצות במעלה השלישי, שברה שוויון עם עוד צמד בתחתיתו ורביעייה ברביעי, כדי לעלות ל-4:10 ולסגור עניין.

אתם יכולים לנחש שהמשחק הזה לא היה סיפור של הגשה טובה. כריס קפואנו המנצח בכלל החליף את יוג'ין ריו לאחר שלושה אינינגים לא מוצלחים, כשהוא רושם שלושה משל עצמו עם שלושה סטרייקאאוטים. טהראן יצא לאחר שני אינינגים ושני שליש עם שש ריצות חובה. קרל קרופורד וחואן אוריבה חבטו להומרים בלוס אנג'לס, קרופורד הכניס שלושה רצים הביתה.

קרל קרופורד שחקן לוס אנג'לס דודג'רס חוגג עם יאסייל פויג. Mark Terrill, AP
לקרל קרופורד ויאסייל פויג יש סיבה למסיבה/AP, Mark Terrill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully