וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: מכבי אום אל פאחם בליגה הלאומית

6.10.2013 / 23:16

בית הדין העליון דחה את ערעורה של כפר סבא שתישאר בליגה א'. סתיו שחם, הבעלים של כפר סבא: "נגרם לנו עוול גדול"

one

אחת הפרשיות המבזות בתולדות הכדורגל הישראלי הגיעה הערב (ראשון) לסיומה כאשר בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחה את עתירתה של הפועל כפר סבא וקבע כי מכבי אום אל פאחם תהיה הקבוצה ה-16 בליגה הלאומית. כזכור, אום אל פאחם כבר קיבלה את האישור והפסידה 4:1 למכבי אחי נצרת בשבוע שעבר, אבל הערב קיבלה את החותמת הרשמית בעוד כפר סבא נשלחה לליגה א'.

הדיון בעניינה של מכבי אום אל פאחם. קובי אליהו
בסוף מה שהיה הוא זה שיהיה. הדיון בעניינה של מכבי אום אל פאחם/קובי אליהו

בית הדין בראשות נשיא בית הדין העליון השופט בדימוס אורי גורן שמע את טענותיה של כפר סבא שערערה על ההחלטה וטענה כי בקרת התקציבים התחשבה לצורך האישור שנתנה לאום אל פאחם בחוזים עם שחקנים שלא אושרו מהסיבה שהסתיים מועד ההעברות. בית הדין קבע כי יש לתת משקל כבד לעובדה שתקציב אום אל פאחם אושר למרות האיחור הרב במיוחד לאחר שהושקעו מאמצים לגיוס כספים.

בנוסף, דרש בית הדין מתובע ההתאחדות לבחון אם יש מקום להעמיד את אום אל פאחם לדין משמעתי בעקבות מחדלים באישור התקציב. "התוצאה האוטומטית של הורדת ליגה נמנעה במקרה זה לאור קביעותיו של בית המשפט המחוזי, אולם אם כרוכה בהתנהלות אום אל פאחם עבירת משמעת, האינטרס הציבורי עשוי לחייב את העמדתה לדין", נקבע.

הבעלים של הפועל כפר סבא סתיו שחם אמר לאחר ההחלטה: "אנו מצרים על כך שלא נעשה הצדק לו ציפינו. עברנו חודשיים קשים, קיווינו שהצדק ינצח אך לא כך הם פני הדברים. נגרם כאן עוול גדול להפועל כפר סבא, אך מועדון הפועל כפר סבא יוכיח לכולם שהוא מועדון חזק שיחזור במהרה למחוזות שלהם הוא שייך. אנו שמחים לחזור ולשחק את משחק הכדורגל שלשמו אנחנו כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully