וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פשוט מושלם

7.10.2013 / 7:41

דנבר ופייטון ניצחו 48:51 בדאלאס אחרי משחק מטורף ושמרו על שלמות, 506 יארד לרומו, שטעות שלו גרמה להפסד. גם הצ'יפס והסיינטס ב-0:5, רצף הט"ד של בריידי נקטע בהפסד הפאטס

בשבוע הבא תפגוש ניו אינגלנד פטריוטס את ניו אורלינס סיינטס, במה שהיה אמור להיות קריאת תיגר של טום בריידי על שיא המשחקים הרצופים של דרו בריס עם טאצ'דאון (54). זה כבר לא יקרה, לאחר שבריידי והפאטס נחלו הפסד בכורה העונה, 13:6 בסינסינטי. הקוורטרבק לא רשם טאצ'דאון ונתקע על 52 משחקים רצופים עם מסירה לאנדזון.

בסדרה השנייה, זכינו לראות את המשחק הכי טוב של העונה, אולי של השנים האחרונות. פייטון מאנינג ודנבר שמרו על מאזן מושלם אחרי 48:51 מדהים בדאלאס, שם טוני רומו היה אדיר, עד שטעות שלו הפסידה את המשחק לקאובויס. סן פרנסיסקו לא השאירה במשחק הלילה סיכוי ליוסטון והרגה אותה 3:34. לסיום, אוקלנד ניצחה 17:27 את סן דייגו.

שחקן ניו אינגלנד פטריוטס טום בריידי מופל על ידי שחקן סינסינטי בנגאלס וואלאס גילברי. AP
נתקל בהגנה קשוחה. בריידי מופל/AP

בריס, מבחינתו, יכול להישאר רגוע לאחר שהוביל את הסיינטס לניצחון 18:26 בשיקגו ומאזן 0:5. קבוצה אחרת שעלתה למאזן מושלם היא קנזס סיטי, שגברה בנשוויל על טנסי 17:26. מהצד השני של השלמות ניצבת ניו יורק ג'איינטס, שצנחה ל-5:0 לאחר הפסד ביתי 36:21 לפילדלפיה, במשחק בו נפצע מייקל ויק ונטש.

סיאטל כבר לא מושלמת, לאחר שנכנעה באינדיאנפוליס לאנדרו לאק והקולטס 34:28. גרין ביי התקשתה במחצית הראשונה אבל השתחררה בשנייה בדרך ל-9:22 על דטרויט נטולת קלווין ג'ונסון, בולטימור עברה בדרכה המכוערת את מיאמי 23:26 וסנט לואיס ניצחה את ג'קסונוויל החלשה 20:34. אריזונה גברה 6:22 על קרוליינה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מיאמי דולפינס צ'רלס קליי קוטף כדור לטאצ'דאון. AP
טאצ'דאון יפה לצ'רלס קליי ממיאמי - לרוע מזלו זה לא עזר לדולפינס מול בולטימור/AP

סינסינטי (2:3) - ניו אינגלנד (1:4) 6:13

טום בריידי נכנס למשחק הזה עם רצף של 52 משחקים עם מסירה לטאצ'דאון, ויצא ממנו על אותה כמות, שמשאירה אותו שני משחקים מאחורי השיא של דרו בריס. בריידי יכול להאשים גם את התופסים האומללים שלו, אבל בעיקר את הגנת הבנגאלס הנפלאה, שהאכילה אותו ארבע פעמים בדשא סינטתי. בריידי סגר 197 יארד ב-18 מסירות מוצלחות מ-38 ניסיונות ונחטף פעם אחת, משמעותית, לקראת סיום המשחק בדרייב המשווה בפוטנציה. 67 יארד וטאצ'דאון לאקס-פטריוט בנג'ארוויס-גרין-אליס.

אינדיאנפוליס (1:4) - סיאטל (1:4) 28:34

במחצית הראשונה נראה היה שהסיהוקס הנפלאים יעלו למאזן 0:5 לראשונה בהיסטוריה, אבל במחצית השנייה התגלו סדקים גם בהגנה היציבה שלהם. סיאטל כבר עלתה ליתרון 17:25, לפני שאנדרו לאק רשם מסירה שניה במשחק לטאצ'דאון ודונלד בראון העלה את הקולטס ליתרון, אותו לא שמטו שוב. לאק סיים עם 229 יארד באוויר ושני טאצ'ים, שניהם לטיי הילטון, שגמא 140 יארד. 210 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד אווירי לראסל ווילסון, שהגיח ל-102 יארד, בדיוק כמו הרץ המוביל של הסיהוקס מרשואן לינץ'.

גרין ביי (2:2) - דטרויט (2:3) 9:22

בלי קלווין ג'ונסון הפצוע לא היה לליונס מה למכור התקפית, והגנתית הם החזיקו מעמד עד הרבע השלישי, אז חתך ג'יימס ג'ונס את המגרש עם תפיסה וריצה לטאצ'דאון של 83 יארד. מייסון קרוסבי היה מדויק ביותר כשרשם חמישה שערי שדה, ארון רוג'רס הסתפק במאזן צנוע של 274 יארד באוויר וטאצ'דאון. מאזן דומה למתיו סטאפורד בצד השני - 262 יארד ומסירה לאנדזון.

שחקן אינדיאנפוליס קולטס טרנט ריצ'רדסון מתוקל על ידי סיאטל סיהוקס. AP
טרנט ריצ'רדסון והקולטס פילסו לבסוף את הדרך להגנת הסיהוקס/AP

שיקגו (2:3) - ניו אורלינס (0:5) 26:18

שתי הקבוצות פתחו עם שלושה ניצחונות את העונה, אבל מאז פנו לכיוונים שונים. הסיינטס שוב הציגו את השילוב המבריק בריס-ג'ימי גרהאם, כשהטייט אנד קטף עוד מסירה לטאצ'דאון ועם 135 יארד השווה את שיא הליגה לשחקן בתפקידו - ארבעה משחקים רצופים עם מאיה ויותר בתפיסה. בריס סיים עם 288 יארד וצמד טאצ'ים, כשבצד השני נהנה אלשון ג'פרי ממסירות של ג'יי קאטלר (358 יארד וצמד) בדרך למשחק שיא של 218 יארד וטאצ'דאון בתפיסה.

מיאמי (2:3) - בולטימור (2:3) 26:23

הרייבנס לא ממש אלגנטיים, אבל עושים את העבודה. לאחר שהאלופה כבר שמטה יתרון 13:23 היא הגיעה למצב בעיטה, וג'סטין טאקר עמד במשימה והשחיל מ-44 יארד, כשבדרייב הבא מאבד ריאן טנהיל את הכדור ומוסר את המשחק לעורבים. 269 יארד ואיבוד אווירי לג'ו פלאקו, שנסמך על 74 יארדים ושתי כניסות לאנדזון של ריי רייס. 307 יארד וטאצ'דאון לריאן טנהיל במיאמי.

טנסי (2:3) - קנזס סיטי (0:5) 26:17

אנדי ריד עדיין בלתי מנוצח בקבוצתו החדשה, אף שזו שמטה כבר יתרון 0:13 וידעה להתאושש בזכות הגנה חזקה, אחרי שסבלה לא מעט מריאן פיצפטריק, מחליפו של ג'ייק לוקר הפצוע. 245 יארד ואיבוד אווירי לאלכס סמית', 108 יארד וטאצ'דאון לג'מאל צ'רלס. בטנסי רשם פיצפטריק שני טאצ'ים, אחד באוויר ואחד על הקרקע, אבל גם נחטף פעמיים וסייע לצ'יפים להמשיך להיות הפתעת העונה.

שחקן קנזס סיטי צ'יפס מרקוס קופר לאחר שלקח פאמבל של טנסי טייטאנס. AP
בדם, יזע ופאמבל. מרקוס קופר מקנזס סיטי לאחר שהשתלט על כדור אבוד/AP

ניו יורק ג'איינטס (5:0) - פילדלפיה (3:2) 36:21

עוד הפסד מחריד לג'איינטס האומללים, שלא ניצלו את פציעתו של מייקל ויק ואפילו לא מהפך מפיגור 19:7 ליתרון, אחריו ספגו 17 נקודות רצופות. ויק נפצע בשריר הירך האחורי בשלהי המחצית הראשונה, ניק פולס מילא את מקומו בהצלחה עם 197 יארד ושני טאצ'דאונים. דשון ג'קסון קיבל מנה יפה של 132 יארד וטאצ'דאון. מנגד, איליי מאנינג רשם משחק טיפוסי לעונה - 334 יארד, שני טאצ'ים (שניהם לרובן רנדל) ושלושה איבודים אוויריים.

סנט לואיס (3:2) - ג'קסונוויל (5:0) 20:34

לג'אגוארס החלשים סיכוי גבוה ללכת לעונה נטולת ניצחונות, כשנכנעו הפעם לסאם בראדפורד, עם משחק יוצא דופן מבחינתו של שלושה טאצ'דאונים. בראדפורד סיים עם 222 יארד, מתוכם 49 יארד ושני שיתופי פעולה באנדזון עם אוסטין פטיס. 181 יארד, טאצ'דאון וצמד איבודים לבליין גאברט, שהוחלף מאוחר יותר על ידי צ'אד הני.

טאבון אוסטין שחקן סנט לואיס ראמס. AP
רגע נדיר של נחת לטאבון אוסטין והראמס/AP

דאלאס (3:2) - דנבר (0:5) 51:48

האם הברונקוס בדרך לעונה מושלמת? הדרך לשם עוד מאוד, מאוד ארוכה, אבל אחרי משחקים כאלה, הם בהחלט יכולים להתחיל לחלום. דנבר, איכשהו, שרדה משחק מטורף לגמרי בדאלאס ונשארה מושלמת, הקאובויס המאוכזבים נהנו ממשחק חייו של טוני רומו, אבל בסופו של דבר טעות שלו גרמה להפסד והם במאזן שלילי.

אז מה היה לנו? המארחים פתחו בסערה עם 0:14 מטאצ'דאונים של דז בריאנט באוויר ודימארקו מארי על הקרקע, כשבדרך אריק דקר מפמבל, אבל שום דבר לא מפחיד את פייטון מאנינג, שענה עם חמישה טאצ'דאונים בחמשת הדרייבים הבאים של דנבר: ארבעה באוויר ואחד במהלך ריצה גאוני שלו, שבילבל את כולם, כולל את צלם המשחק וסידר לו כניסה קלה לאנדזון, בדרך ל-20:35 ברבע השלישי. אלא שדאלאס החליטה שהיא פשוט לא מוותרת ומיד ענתה עם לייזר של טוני רומו לטרנס וויליאמס ל-82 יארד. הטאצ'דאון הזה שינה את המומנטום ואיתו הגיע גם האיבוד הראשון של מאנינג העונה. הקאובויס הוסיפו עוד שלושה טאצ'דאונים אחריו ועלו ל-41:48 בדיוק באמצע הרבע האחרון. פייטון יצא לעוד טיול, נושון מורנו הכניס את הכדור לאנדזון וקבע שוויון, 2:39 לסיום. הפאשלה הראשונה של רומו במשחק הגיע בזמן הכי גרוע והוא איבד כדור שהפך לשער השדה המכריע במשחק.

רומו סיים עם 506 יארדים (!), שיא קאובויס בכל הזמנים, חמישה טאצ'דאונים והאיבוד המכריע. הוא מצא את וויליאמס ל-151 יארד, את בריאנט ל-141 ואת ג'ייסון וויטן ל-121. כל זה כאמור, לא הספיק. פייטון מסר ל-414 יארד (!), רביעייה נוספת למאזן ואיבוד. ג'וליוס תומאס תפס 122 יארד, דקר עוד 87 ואילו מורנו רץ ל-93.

אריזונה (2:3) - קרוליינה 6:22

גם שבוע החופש לא עזר לקאם ניוטון, ששוב הציג יכולת מביכה ולמרות 308 יארד, סיים עם שלושה איבודים, פאמבל, סאק באנדזון שעלה בסייפטי ואפס טאצ'דאונים, כשהוא לא משאיר לפנת'רס סיכוי אמיתי לנצח. אריזונה לא הייתה צריכה יותר מזה ולמרות שגם קרסון פאלמר היה חלש, עם 175 יארד, טאצ'דאון ושלושה איבודים, הקרדינלס במאזן חיובי, אחרי שבמחצית השנייה עם שמרו על הלוח 19 נקודות ללא מענה.

פייטון מאנינג דנבר ברונקוס. Ronald Martinez, GettyImages
כל מה שאתה תעשה, אני אעשה טוב יותר. מאנינג/GettyImages, Ronald Martinez

סן פרנסיסקו (2:3) - יוסטון (3:2) 3:34

אחרי פתיחה הססנית של העונה, הניינרס חוזרים להרשים עם שני ניצחונות דומינננטיים. הפעם, זו לא הייתה סנט לואיס האנמית אלא יוסטון בעלת היומרות. 90 שניות מהפתיחה כבר התנפל טרמיין ברוק על הכדור וחטף את מאט שאוב לטאצ'דאון, מה שהכתיב משחק בכיוון אחד. שאוב נחטף עוד פעמיים וסיים עם 173 יארדים מחוסרי תועלת. בצד השני, קולין קפרניק רשם 113 יארד וטאצ'דאון לורנון דיוויס, שהוסיף 88 יארד. פרנק גור טחן 81 יארד וכניסה לאנדזון.

אוקלנד (3:2) - סן דייגו (3:2) 17:27

והיה עוד קצת פוטבול. במשחק שהסתיים ב-9:39 בבוקר שעון ישראל הריידרס החזירו את הצ'ארג'רס ואת פיליפ ריברס שני צעדים אחורה ושמרו על העונה שלהם בחיים. ריברס הפציץ לכל עבר עם 411 יארד וצמד, אבל סיפק גם שלושה איבודים ובלי משחק ריצה (32 יארד ב-19 נשיאות לכל שלושת הרצים גם יחד פלוס פאמבל של דני וודהד), זה היה רחוק מלעבוד. אוקלנד, עם טרל פריור שחזר מפציעה, רצה ל-0:17 במחצית, כשהרוקי מוצא בין היתר את רוד סטריטר ל-44 יארד וטאצ'דאון. צ'ארלס וודסון החזיר את אותו פאמבל של וודהד לאנדזון בהמשך ולמרות שסן דייגו צימקה, היא לא הצליחה לחזור למשחק.פריור סגר 221 יארד וצמד ללא איבודים. ריברס מצא את וינסנט בראון ל-117 יארד ואת קינן אלן ל-115.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully