וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלו: "נשאר לעלות על הפרקט ולראות איך אני משתלב"

6.10.2013 / 12:08

הפורוורד המתקמבק הצטיין במבדק הכושר שערך במכבי ת"א: "המבחן האמיתי מבחינתי יהיה לשמור חזק בהגנה ולקלוע"

דיוויד בלו עבר היום (ראשון) בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במכבי תל אביב. "בלו הציג תוצאות מצוינות", סיפרו במכבי. בלו צפוי להצטרף כבר הערב לאימוני מכבי תל אביב. מאמן הקבוצה דייויד בלאט אף שוחח עם בלו לפני המבחנים הרפואיים ואיחל לו בהצלחה.

בלו אמר לאחר הבדיקות: "הבדיקות הציגו שאני בכושר די טוב. היה נחמד מבחינתי לראות היכן אני עומד מהבחינה הזו. עכשיו נשאר לעלות על הפרקט בערב באימון ולראות איך אני משתלב. עם כל הכבוד לבדיקה, המבחן האמיתי מבחינתי יהיה לשמור חזק בהגנה, לאסוף ריבאונדים ולקלוע".

צפו בבלו עובר בדיקת מאמץ

עוזר המאמן גיא גודס התייחס לצירופו של דייויד בלו: "הוא שחקן מצוין. צירופו של דייויד בלו לא קשור להפסדים במשחקי האימון. בלו חשוב מאוד למועדון ולקבוצה", אמר גודס לוואלה! ספורט. "בלו הוא עוד שחקן ישראלי שעשה כאן דברים מאוד יפים ואין לנו ספק שהוא יכול לעזור לקבוצה להיות עוד יותר טובה. אני חושב שבלו שמר על הגוף שלו והתאמן, אולי לא עם קבוצה באופן יומיומי, הוא אחד ששומר על הגוף שלו ושומר על כושר ספורטיבי. נראה איך זה מתקדם ומקווה שיהיה טוב איתו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמר טוב על הגוף. בלו מתייצב לבדיקות הרפואיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

גודס התייחס ליכולת שהציגה הקבוצה עד כה: "יש לנו חבר'ה טובים מאוד שיכולים לתת הרבה דברים. ההפסדים במשחקי האימון? משחקי האימון נועדו בכדי לבדוק דברים ולראות סיטואציות, להתקדם הלאה, לתקן טעויות, לשפר דברים טובים. אני חושב שהיה מחנה יוצא מן הכלל, ועם קבוצות מהטופ של היורוליג".

"הגענו לטורניר בחו"ל שהוא מאוד רציני וברמה, ובטורניר כזה קשה לעשות טעויות, אבל מצד שני, אתה רוצה לבדוק כל מיני סוגי הרכבים. רצינו שכל אחד ישחק ופחות להסתכל על התוצאה ולפעמים זה עולה לך במומנטומים כאלו ואחרים. אנחנו יודעים איפה אנו עומדים ולאן אנו רוצים להגיע ובשביל זה אנו רוצים לעבוד קשה".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב בכדורסל עם עוזריו גיא גודס אלון שטיין. ברני ארדוב
" רצינו שכל אחד ישחק ופחות להסתכל על התוצאה ולפעמים זה עולה לך במומנטומים". גודס עם בלאט ושטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully