וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עם אפס אפס על השעון

6.10.2013 / 7:38

סטיבן ווגט שבר תיקו מאופס, אוקלנד ניצחה 0:1 את דטרויט והשוותה ל-1:1. אורטיז ובוסטון עלו ל-0:2 אחרי 4:7 על הרייז

בפלייאוף, כמו בפלייאוף, קורים דברים נהדרים. אחד מהדברים הללו נרשם באוקלנד, שם ניהלו סוני גריי מהאייז וג'סטין ורלאנדר מדטרויט דואל עצום, שהסתיים ללא הכרעה ביניהם - עד שבא סטיבן ווגט והעניק לאייז ניצחון 0:1 בתחתית האינינג התשיעי. בבוסטון, דיוויד אורטיז היכה בטמפה ביי עם שני הומרים, הרד סוקס ניצחו 4:7 והם רחוקים משחק אחד מה-ALCS.

הלילה (בין ראשון לשני) יתמודדו פיטסבורג וסנט לואיס (1:1 בסדרה), כשהפייראטס ישלחו לגבעה את פרנסיסקו ליריאנו והקרדינלס את ג'ו קלי, בעוד לוס אנג'לס דודג'רס ואטלנטה (1:1) יתעמתו באמצעות יון ג'ין ריו וחוליו טהראן.

סטיבן ווגט שחקן אוקלנד אתלטיקס. Marcio Jose Sanchez, AP
יש לנו סדרה. סטיבן ווגט חוגג/AP, Marcio Jose Sanchez

אוקלנד - דטרויט 0:1 (1:1 בסדרה)

איזה דואל עצום היה במשחק הזה בין סוני גריי הצעיר לסיי יאנג לשעבר ג'סטין ורלאנדר. גריי משך שמונה אינינגים ב-111 הגשות, במהלכן סילק תשעה חובטים בסטרייקאאוט, אבל ורלאנדר לא רצה לשמוט את ההזדמנות להעניק לטייגרס יתרון בלתי הפיך בסדרה והגיב עם שבעה אינינגים, 117 הגשות ולא פחות מ-11 סטרייקאאוטים.

זה היה קרב של הבולפן שימצמץ ראשון - וזה של דטרויט לא סתם מצמץ, הוא הסתנוור קשות. בתחתית האינינג התשיעי עלה אל אלבוקרקה להגיש, הרשה שני סינגלים ששמו שחקנים בפינות ובלית ברירה הוליך את ג'וש רדיק למלא את הבסיסים. ריק פורסלו, בעונה הרגילה פותח, לא הצליח למנוע מסטיבן ווגט סינגל, שהעניק לקלוזר גרנט בלפור את הניצחון והשאיר את קבוצתו של בילי בין בחיים.

ברנדון מוס שחקן אוקלנד אתלטיקס. Ben Margot, AP
כל פעולה בדם. ברנדון מוס גולש לבסיס השלישי, מיגל קבררה מנסה להציל את המצב/AP, Ben Margot

בוסטון - טמפה ביי 4:7 (0:2 לרד סוקס)

הרייז שלחו לגבעה את דיוויד פרייס, בתקווה שלאחר המשחק המלא הנפלא שהגיש בטקסס מול הריינג'רס ישחזר את ההצגה וישלח אותם הביתה עם מאזן חצוי בסדרה. לרוע מזלו, פרייס לא היה חד הפעם, וכשאתה פוגש את התקפת הרד סוקס אתה נענש קשות על חוסר חדות.

דיוויד אורטיז ירה פעמיים להומראן, הפעם השנייה ביססה את יתרון הגרביים והניחה לקוג'י אוהרה המצוין להיכנס בשלווה לאינינג נפלא של סגירה. ג'ון פארל בחר לעלות עם ג'ון לאקי כמגיש מספר 2 בסדרה מאחר שמאזנו בפנוויי פארק טוב בהרבה ממאזנו בחוץ, ולא היה רחוק מלהצטער על ההחלטה הזו, כשלאקי נכנס לכיסי אוויר וכמעט שמט יתרון 1:5. בסופו של דבר, בוסטון מגיעה עם הרבה ביטחון לטרופיקנה פילד, שם ינסה קליי בוכהולץ לסגור את הסיפור מול אלכס קוב בלילה שבין שני לשלישי.

דיוויד אורטיז שחקן בוסטון רד סוקס. Charles Krupa, AP
אם אתה לא חד, פשוט אל תגיש לו. אורטיז/AP, Charles Krupa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully