וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן כהן: "עבדנו במשחק כמו משוגעים, זה הגיע לנו"

6.10.2013 / 7:07

קשר הפועל עכו מרוצה מהניצחון הראשון העונה. בקבוצה תהו: "אולי הבעיה שלנו היתה ספדאסיו". גרוביישיץ' ינחת

one

הפועל עכו סוף סוף יכולה להרשות לעצמה לנשום לרווחה. אחרי ארבעה מחזורים עקרים, הקבוצה של יובל נעים שחררה הרבה לחץ עם ניצחון בכורה העונה 1:2 על הפועל חיפה, ובמשך דקות ארוכות חגגו בקבוצה את ההישג. סטיבן כהן, עליו נלחם נעים במהלך הקיץ, כבש את שני השערים בדקות 28 ו-52 וקוראץ' הצליח רק לצמק בדקה ה-90.

מי שזכה ללא מעט מחמאות הוא דודו גורש, שעד המשחק הזה נראה היה חסר ביטחון וכעת מאמינים בעכו שהוא חוזר לעצמו. גורש מנע את השוויון בתוספת הזמן אחרי הזדמנות מצוינת של דריו פרננדס, ובקבוצה אמרו: "זה דודו גורש שכולנו מכירים. הוא הציל אותנו כי בלעדיו זה עוד היה נגמר בתיקו". בקבוצה היו שבעי רצון מכך שחסרונו של ז'וליאנו ספדאסיו לא הורגש, ואחד מאנשי הקבוצה אמר: "אולי הוא היה הבעיה שלנו עד עכשיו. טוב שיש את המשחק הבא כדי לבדוק את זה שוב".

דודו גורש שוער הפועל עכו. ברני ארדוב
מחמאות. גורש/ברני ארדוב

יובל נעים קיבל שיחת טלפון מפרגנת מראש העירייה שמעון לנקרי, שבירך את המאמן על הניצחון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, היום (ראשון) אמור לנחות בארץ החלוץ הסרבי ניקולה גרוביישיץ' (29), ששיחק לפני שנתיים בהפועל חיפה ואמור להגיע לתקופת מבחן שלאחריה הוא עשוי לחתום. במקביל, ממשיכים בעכו למצוא דרך להשתחרר מחוזהו של לאנדראו שיעזוב בקרוב.

סטיבן כהן עצמו נראה מרוצה מאוד, ואמר: "עבדנו קשה ולא הייתה לנו ברירה חוץ מלנצח. עבדנו במשחק כמו משוגעים והיינו ראויים לניצחון. יש לנו שבועיים להתכונן למשחק נגד רעננה. נצטרך שוב לשחק כמו משוגעים ובאותה רמת השקעה כדי לנצח כי אחרת לא עשינו כלום".

על גורש אמר הקשר: "היו לו שבועיים לא קלים אבל אני שמח בשבילו שהוא הציל עבורנו את הניצחון. הניצחון הזה הגיע לא בגללי או בגללו אלא בזכות כל הקבוצה. יש כאן אווירה טובה". על המפגש עם חברו הטוב דריו פרננדס הוסיף: "אני הייתי מבסוט ודריו היה עצבני, אבל ככה זה בכדורגל. הוא שחקן מצוין וחבר טוב, אבל שמחתי לקחת לו שלוש נקודות".

צפו בניצחון עכו 1:2 על הפועל חיפה

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully