וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בוסטון ודטרויט ביתרון 0:1 ב-ALDS

5.10.2013 / 9:52

הרד סוקס פירקו את טמפה 2:12, הטייגרס ניצחו 2:3 באוקלנד. פיטסבורג השוותה אחרי 1:7 בסנט לואיס, גם אטלנטה בשוויון

סנט לואיס - פיטסבורג 7:1 (1:1 בסדרה)

איזה לילה מענג עבר עלינו בין שישי לשבת, עם ארבעה משחקי פלייאוף, כאשר כל אחת מהסדרות הייתה בפעילות. זה התחיל בסנט לואיס ושם, כמו שכולנו יודעים כבר מזמן, כל משחק בבייסבול הוא יום חדש והפייראטס, שרק בליל אמש חטפו בראש, היו אלה ששלטו הפעם מהרגע הראשון ולקחו את יתרון הביתיות בסדרה. גריט קול נראה נפלא בהופעת הפלייאוף הראשונה בחייו וסגר שישה אינינגים עם חמש הכשות, כשהוא מרשה רק צמד חבטות וריצה. מנגד, לאנס לין התפרק במהרה והוחלף אחרי ארבעה ושליש. קול היה גם זה שהכניס את הריצה הראשונה של פיטסבורג, באינינג השני ובהמשך, פדרו אלבארז, עם הומראן בן שתי ריצות (אחרי שחבט להומראן גם במשחק הראשון בסדרה), סידר לאורחים יתרון נוח. יאדייר מולינה העיף כדור ליציע, אבל סנט לואיס לא הצליחה להתקרב ולקינוח, גם סטרלינג מארטה חבט להומראן, שקבע את תוצאת הסיום.

פדרו אלבארז פיטסבורג פייראטס יאדייר מולינה סנט לואיס קרדינלס. רויטרס
שני משחקים, שני הומראנים. פדרו אלבארז מקדים את יאדייר מולינה/רויטרס

בוסטון - טמפה ביי 2:12 (0:1 לבוסטון)

ג'ון לסטר פתח את המשחק בטירוף ושרף חובט אחר חובט, עד שקריאה שגויה הוציאה אותו מריכוז. לפתע, שון רודריגז ואחריו גם בן זובריסט חבטו להומראנים והרייז נראו בשליטה. אלא שאז הם החלו לעשות שטויות. באינינג הרביעי, וויל מאיירס עזב מסיבה לא ברורה כדור שהיה בדרך לכפפה שלו וזה קיפץ לבולפן של הרד סוקס. מאותו רגע, רק קבוצה אחת הייתה על המגרש, כשבוסטון מפרקת עם חמש ריצות ברביעי, שלוש בחמישי וארבע בשמיני. ג'רוד סלטלמאקיה הכניס שלוש ריצות, לסטר סגר שבעה ושני שליש עם שבע הכשות. מאט מור שרד רק ארבעה ושליש.

אטלנטה - לוס אנג'לס דודג'רס 3:4 (1:1 בסדרה)

אחרי ההפסד במשחק הראשון, הברייבס ידעו שאסור להם להרשות עוד מפלה ביתית באצטדיון בו שיחקו טוב כל כך לאורך העונה הסדירה. הנלי רמירז העלה את האורחים מ-LA ליתרון כבר באינינג הראשון, אבל אטלנטה התעוררה ולקחה את המשחק הזה, כשג'ייסון הייוורד חובט לסינגל שהכניס שתי ריצות באינינג השביעי. הנלי הלוהט עוד צימק עם הומראן של שתי ריצות באינינג הבא, אבל קרייג קימברל סגר את הדלת. מייק מיינור ניצח עם שישה ושליש וחמש הכשות, זאק גריינקי הפסיד.

דייויד אורטיז בוסטון רד סוקס. GettyImages
התפוצצות התקפית של בוסטון. דייויד אורטיז/GettyImages

אוקלנד - דטרויט 3:2 (0:1 לטייגרס)

הקבוצה מעיר המכוניות פתחה את הסדרה עם ניצחון חוץ חשוב ביותר ועשתה זאת בעיקר בזכות מקס שרצר. הסיי יאנג שבדרך סגר שבעה אינינגים עם 11 הכשות וחנק את התקפת אוקלנד, כשמנגד ברתולו קולון מסתפק בשישה וארבעה. דטרויט שמה את כל הריצות שלה כבר באינינג הראשון. באינינג השביעי, יואניס סספדס צימק בהומראן של שתי ריצות, אבל לא יותר מזה.

* דאסטי בייקר פוטר מסינסינטי. אחרי שהרדס הפסידו שישה משחקים ברציפות בסיום העונה, ארבעה מהם לפיטסבורג, כולל את משחק הווילד קארד והמנג'ר ספג שריקות בוז צורמות באצטדיון הביתי באוהיו, התחושה הייתה שהפרידה בלתי נמנעת. "הדרך בה שיחקנו ברגעי ההכרעה של העונה הכריעה", הודה הג'נרל מנג'ר וולט ג'וקטי. בייקר סיים את שש העונות שלו בקבוצה במאזן כולל של 463:509 והוא במקום השלישי בתולדות הרדס בניצחונות וה-16 בתולדות הליגה, עם 1,671 ניצחונות לאורך הקריירה. סינסי הגיעה שלוש פעמים לפלייאוף בארבע העונות האחרונות, אך מעולם לא עברה את הסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully