וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מצפון תפתח הטובה

4.10.2013 / 9:30

קליבלנד לא עוצרת והשיגה ניצחון שלישי רצוף, 24:37 על בפאלו, כדי לעלות למקום הראשון ב-AFC צפון. הוייר ומנואל נפצעו

קליבלנד (2:3) - בפאלו (3:2) 24:37

משחקי יום חמישי בלילה נוטים להיות די בינוניים, בעיקר בשל המנוחה הקצרה. משחקים בין קליבלנד לבפאלו גם נוטים להיות די בינוניים, בשל היותם משחקים בין קליבלנד לבפאלו. אבל זה ממש לא היה המקרה הלילה (בין חמישי לשישי), כאשר הבראונס והבילס סיפקו דו קרב מסקרן מאוד באוהיו ובסיומו, המארחים עם ניצחון שלישי ברציפות ומאזן חיובי והם צועדים במקום הראשון ב-AFC צפון. מי היה מאמין?

שתי הקבוצות יצאו חבולות מאוד מהמשחק הזה. בקליבלנד, נפצע כבר בפתיחה בריאן הוייר, הקוורטרבק שהוביל את הקבוצה לשני הניצחונות הקודמים שלה. את מקומו תפס מי שפתח בתחילת העונה ובעצמו שב מפציעה, ברנדון ווידן. מנגד, גם אי ג'יי מנואל נטש במהלך המשחק וכך נשלח אל כר הדשא ג'ף טול האלמוני לחלוטין והאומלל, שהתקשה מאוד מול הגנת קליבלנד החזקה.

ברנדון ווידן קליבלנד בראונס. David Richard, AP
ניצל את ההזדמנות המחודשת. ווידן/AP, David Richard

זה התחיל טוב מבחינת בפאלו ועם גיחה לאנדזון מיארד בודד של פרד ג'קסון, היא סיימה את הרבע הראשון ב-0:10. קליבלנד התעוררה וברבע הבא החזירה 17 נקודות רצופות, כאשר וויליס מגהאי, במשחק מצוין, נכנס לאנדזון ודקה וחצי לאחר מכן, טראביס בנג'מין התזזיתי מחזיר פאנט ל-79 יארד.

כאן הגיע תור הבילס לענות עם 14 נקודות רצופות. סי ג'יי ספילר שעט ל-54 יארד והביתה ואחריו ג'קסון שוב נכנס מקרוב ומן העבר השני, ווידן וג'וש גורדון התחברו לטאצ'דאון של 37 יארד, 24:24 לקראת הרבע המכריע.

עם טול, לבפאלו לא היה מה להציע ואחרי שני שערי שדה של בילי קאנדיף, האורחים יצאו לדרייב אחרון של שתי דקות בניסיון לנצח, אבל הקוורטרבק שלהם מסר היישר לידיים של טי ג'יי וורד. פיק סיקס והולכים הביתה.

מספרים: ווידן סיפק 197 יארד וטאצ'דאון, מגהאי הוסיף 72 על הקרקע. מנואל הספיק למסור ל-129 לפני שנפצע, טול נתן עוד 80 אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully