וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - סכנין: קנדיל אושפז בביה"ח וצפוי להיעדר

4.10.2013 / 7:50

שוער סכנין חש ברע ואושפז לאחר שהקיא דם, אחמד שבל יחליפו (ש', 19:00). בכר הוריד את סבע לספסל, מימוני בהרכב

עריכה: מיכאל ברגמן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 13. 4:6 לסכנין בניצחנות, 3 תיקו.

* כשקרית שמונה מארחת: 2:3 לסכנין, 2 תיקו ורק 5:5 בשערים.

* בני סכנין עם רצף של שישה משחקי חוץ, כולל העונה שעברה, ללא הפסד. הפעם האחרונה בה סכנין הפסידה בחוץ הייתה בקרית שמונה, ב-9.3.13.

* סכנין לא הבקיעה שער בקרית שמונה מאז אפריל 2008, אז ניצחה שם 0:2.

* זה משחק הליגה הבכירה השני שאורן סימניאן ישפוט. הקודם היה בעונה שעברה, וכלל שמות מעט יותר נוצצים: 2:2 בין מכבי חיפה למכבי תל אביב בפלייאוף.

לאתר דריבליסט

מרקו בלבול, מאמן בני סכנין. ניב אהרונסון
קבוצתו לא הבקיעה שער בקרית שמונה מאז 2008. מרקו בלבול/ניב אהרונסון

מפתחות והכנות

קרית שמונה:

בקבוצה עסקו השבוע בעיקר בפציעה של שיר צדק, שככל הנראה סיימה עבורו את העונה. צדק מונה בתחילת העונה לקפטן ובמשחקים מאז פתיחת העונה הבלם, שהשתייך לסגל הנבחרת, גילה יכולת גבוהה מאוד. כעת, לאחר שקרע את הרצועות בקרסול, הוא יחזור רק לחודש האחרון של העונה, וזאת לפי התרחיש האופטימי.

מי שיתחרו על מקומו של צדק בהרכב בהמשך העונה הם דין מימוני המקומי ומתן אוחיון שהוחתם השבוע, לאחר היוודע חומרת הפציעה של צדק. אגב, לגבי סרט הקפטן החליטו בצוות המקצועי שאדריאן רוצ'ט יחזור לשמש כקפטן הקבוצה, וברגעים שהוא לא יהיה המגרש השוער גיא חיימוב יענוד את הסרט. מלבד הבלם, גם ברק בדש לא כשיר לשחק בגלל שבר באצבע כף הרגל ולא יעמוד לרשותו של המאמן ברק בכר.

בקרית שמונה מודעים לחשיבות המשחק מול בני סכנין, כשכל תוצאה מלבד ניצחון תיחשב לאכזבה. בכר לא מתכוון לערוך שינויים מרחיקי לכת בהרכב שחטף את התבוסה מול מכבי תל אביב, כשדין מימוני יפתח במקום צדק ואחמד סבע, שמאכזב מאוד עד כה, ירד לספסל ובמקומו יפתח תמיר כחלון. המשמעות של שינוי זה הוא שאופיר מזרחי או דויד מנגה יפתחו בשפיץ והאחר יפתח על הקו.

דין מימוני שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
נכנס למרכז ההגנה של קרית שמונה. מימוני/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין:

שוערה של בני סכנין מחמוד קנדיל אושפז בבית החולים הגליל המערבי בנהריה לאחר שהקיא דם, דבר שהדאיג מאוד את אנשי בית החולים. השוער שסובל מוירוס החל להקיא כשבבוקר הורע מצבו והוא הקיא דם, מה שגרם לאשפוזו המיידי. בבית החולים מסרבים בשלב זה לשחרר את השוער שעדיין לא חש בטוב והוא צפוי להיות תחת השגחה עד יום ראשון. בתחילת השבוע הבא יעבור בדיקה מיוחדת לגלות מה מקור הבעיה ומדוע הוא הקיא דם.

משמעות הדבר עבור המועדון הוא שבמשחק החשוב מול עירוני קרית שמונה קנדיל לא צפוי לקחת חלק, והוא עשוי להישאר בבית החולים. היעדרותו של קנדיל מהווה מכה קשה עבור מרקו בלבול ושחקניו. מי שיחליף את קנדיל אם זה אכן לא ישתחרר מבית החולים ולא יגיע למשחק יהיה שוער המשנה אחמד שבל.

בסכנין שוחחו היום עם השוער המחליף וניסו להעניק לו ביטחון. "אחמד משמש שוער שני כבר תקופה לא קצרה, ועכשיו הגיעה ההזדמנות שלו ואנחנו סומכים עליו", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "נכון שזה לא מצב אידיאלי, אבל קודם כל חשוב שקנדיל יבריא לחלוטין".

מלבד עניין קנדיל, נראה שמרקו בלבול עדיין מתלבט לגבי ההרכב. לפי התרגולים באימונים האחרונים בלבול מתכוון לעלות במערך יותר התקפי מזה שפתח מול מכבי חיפה, כאשר באסם גנאים אמור לרדת לספסל וכריסטיאן הידאלגו או מוחמד גדיר יפתחו במקומו. שחקנים בקבוצה אמרו שלא יופתעו אם יהיה שינוי של הרגע האחרון. "בשבוע שעבר לא תרגלנו שלושה קשרים אחוריים אפילו פעם אחת, ובסוף הופתענו לגלות את ההרכב, גם עכשיו זה יכול לקרות", אמר שחקן בקבוצה. מרקו מרקובסקי וסאני צפויים להמשיך לשבת על הספסל ויחכו לדקות הראשונות שלהם בליגת העל הישראלית. מור שושן, שעבר ניתוח בכף היד, ייעדר מהסגל ובמקומו צפוי לחזור מוחמד זבידאת.

שוער בני סכנין מחמוד קנדיל. ברני ארדוב
עד כמה חסרונו יורגש? קנדיל/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

קרית שמונה: תמיר כחלון

השחקן שנתן עונה מצוינת בהפועל עכו חוזר לראשונה להרכב אחרי שנפצע במחנה האימון בהולנד. בקרית שמונה מקווים שכחלון יהיה השחקן היצירתי של הקבוצה בחלק הקדמי ויארגן רגעי קסם. מול ההגנה של סכנין לכחלון יש הזדמנות להוכיח את יכולותיו ולהוביל את קבוצתו לניצחון ביתי חשוב במיוחד.

בני סכנין: אחמד שבל

בהיעדרו הצפוי של מחמוד קנדיל, שנמצא ביכולת מצוינת, אחמד שבל יקבל סוף סוף את ההזדמנות להוכיח שלסכנין יש גם שוער שני טוב. שבל יצטרך להקרין שקט להגנה מול ההתקפה הנהדרת של קרית שמונה ואם הוא יצבור ביטחון בתחילת המשחק, אולי סכנין תוכל להמשיך בפתיחת העונה החלומית מבחינתה.

תמיר כחלון עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
בקרית שמונה רוצים לקבל ממנו רגעי קסם. כחלון/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, דין מימוני, קאסיו פרננדס, דושאן מטוביץ, וובה בראון, משה אבוטבול, דרקו טסבסקי (אדריאן רוצ'ט), תמיר כחלון, דויד מנגה, אופיר מזרחי.

בני סכנין: הרכב משוער: אחמד שבל, עלי עוסמאן, אברהם פאס, עלאא אבו סלאח, דדי בן דיין, רביד גזל, חאלד חלאיילה, פיראס מוגרבי, חמד גנאים, מוחמד גדיר( כריסטיאן הידאלגו), מוחמד כליבאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully