וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - בית"ר ירושלים: "הגיע הזמן לקחת אחריות"

4.10.2013 / 12:30

שחקני בית"ר מוכנים למפגש בגרונדמן (ש', 19:45, ספ' 2): "נצטרך לירוק דם, אבל צריך לחזור עם 3 נקודות". אלי כהן: "יהיה קשה". רועי זיקרי וברק משה צפויים לפתוח על חשבון בנגורה ואייס קרים. ברוכיאן הציב דד-ליין לחתימה עד שבוע הבא, אחרת עשוי להצטרף לקבוצה אחרת

עריכה: מיכאל ברגמן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 5.

* 2:3 לרמת השרון בניצחונות. אין תיקו.

* כשרמת השרון מארחת: 1:2 לטובתה בניצחונות.

* בית"ר ירושלים כבשה רק פעמיים בחמשת המפגשים הללו.

* בית"ר ירושלים מעולה בחודש אוקטובר. יש לה 56.5 אחוזי הצלחה בחודש העשירי של השנה.

* בפעמיים שאלי כהן אימן מול רמת השרון בחוץ, הוא לא ניצח (הפסד ותיקו).

* מתחילת העונה שיחקה בית"ר ירושלים רק באצטדיונים שעושים חסד עם קבוצות החוץ: רמת גן, המושבה ונתניה. עכשיו היא מגיעה לאצטדיון הרביעי ששומר על המסורת, גרונדמן, שם קבוצות החוץ משיגות 52.17 אחוזי הצלחה.

לאתר דריבליסט

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים שער מול הפועל רעננה. ברני ארדוב
בפיגור במפגשים מול רמת השרון. שחקני בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

עירוני ניר רמת השרון:

ברמת השרון מגיעים בלחץ גדול וללא ביטחון למשחק נגד בית"ר ירושלים. לאחר ארבעה הפסדים רצופים ואפס נקודות הקבוצה ממורשה רוצה לפחות לצבור נקודת ליגה ראשונה ולעצור את רצף ההפסדים. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים זמן לעבור את השינוי אבל מקווים להוציא לפחות נקודה מבית"ר כדי לעצור את הכדור שלג הזה. בית"ר חייבת נקודות והקהל שלה איתה, ונצטרך לתת הכול כדי לא להפסיד את המשחק".

המאמן חיים שאבו ערך מספר תרגולים וייתכן שהוא מכין הפתעה לבית"ר ירושלים, אך כמו שהדברים נראים כעת החלק האחורי יורכב מעשהאל בן שבת ובוגצ'ביץ' כבלמים כאשר בעמדות המגנים ישחקו קובי מוסא, שיעלה עם זריקה, ובאגף שמאל יחליף ירדן שגיב את אורי שטרית הפצוע. גם מנחם סאן תורגל בעמדה אך העדיפות היא לשגיב.

בקישור ימשיך המאמן לפתוח עם תום מנשרוב וחסן אבו זייד שלפניהם ישחקו יוסי שיבחון, קני סייף ואפרים טאקה. המאמן מתלבט אם לפתוח עם אמיר האדזיץ' או להתחיל את המשחק כשהחלוץ על הספסל כאשר אפרים טאקה יפתח בשפיץ ובן רייכרט מאחוריו, הרכב בו כל השחקנים יוכלו לעשות הגנה כמו שצריך ובנוי על מתפרצות.

אמיר האדז'יץ' שחקן עירוני רמת השרון. נמרוד סונדרס
שאבו מתלבט אם לפתוח איתו. האדזיץ'/נמרוד סונדרס

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר בערב בגרונדמן נגד רמת השרון. המאמן אלי כהן אמר לשחקניו לקראת המשחק: "אנחנו צריכים לחזור עם נקודות מהמשחק הזה. לא הולך להיות משחק פשוט, רמת השרון תבוא לתת את הדם, יהיה משחק אגרסיבי וחזק ואם לא נדע לבוא חזקים ואגרסיביים יהיה לנו קשה מאוד. מעבר לזה, אתם צריכים לשחק יותר חכם ולנצל את הרגעים הטובים שלנו כדי להכריע את המשחק ולהימנע מאיבודי כדור מיותרים שגורמים ליריב להגיע למצבים, אנחנו חייבים לשמור על היתרון שלנו ולא לאבד אותו בכזאת קלות".

מאמן הקבוצה אלי כהן דיבר היום ב"רדיו ירושלים" ודיבר על היכולת של הקבוצה בשני המשחקים האחרונים: "אם אני מסתכל על כל ארבעת המשחקים הבעיה שלנו היא לא של התלהבות ומחוייבות. אנחנו לוקים עדיין ברמה הטאקטית, פחות לוחצים ומאבדים הרבה מאוד כדורים. יש לנו הרבה מאוד שחקנים עם יכולת אישית גבוהה כמו סלליך, אצילי ואיציק כהן עם דריבל ברמה גבוהה ואנחנו צריכים למתן אותם ולהביא את החיבור כקבוצה . זה גם הגיל- מחר אמורים לשחק שמונה שחקנים בממוצע גיל של 22 וזה עניין שצריך עדיין לעבוד ולהביא את זה לידי ביטוי. זה לא קלישאה או תירוץ, אנחנו מאמינים שהשיפור הזה יבוא".

על הזרים שלא מצליחים לבוא לידי ביטוי אמר: "גם אייס קרים וגם מולמו - יש להם הרבה מקום להשתפר. אני ער לכל מה שאומרים ורואים אבל צריך גם לתת להם זמן להשתלב יותר ולהיכנס לכושר טוב יותר. הם עדיין זרים וצריך לתת להם יותר מארבעה מחזורים. זה גם חלק מכל היכולת של הקבוצה שעדיין לא התייצבה והתחברה".

בנוגע להרכב הקבוצה, המאמן עדיין לא סגור באופן סופי על ה-11 שיפתחו. רועי זיקרי הצעיר צפוי לפתוח בחוד ההתקפה במקומו של טטה בנגורה המורחק ואילו ברק משה יפתח על חשבון אייס קרים הפצוע, שעשוי בכל זאת להיות בסגל. בעמדת המגן הימני ישנה התלבטות בין תומר ירוחם לשי חדד. במידה וירוחם יפתח, חדד עשוי לפתוח בקישור על חשבונו של עומר אצילי.

בבית"ר מודעים לחשיבות המשחק ושחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק כי "הגיע הזמן לקחת אחריות. זה משחק שאנחנו צריכים לחזור ממנו עם 3 נקודות אבל נצטרך לירוק דם כדי שזה יקרה. רמת השרון יבואו לשבור כדי להימנע מהפסד חמישי רצוף ונצטרך להתאים את עצמנו למשחק שלהם. אם נהיה רכים לא ננצח וזה ברור לכולם איזה סוג משחק צפוי לנו".

בנוגע לאבירם ברוכיאן, השחקן עדיין לא חתם על חוזהו ונראה כי רק בתחילת השבוע הבא השחקן יחתום במועדון. ברוכיאן גם הציב דד ליין עד לתחילת השבוע הבא ובמידה ולא תהיה חתימה, צפוי הקשר לחתום בקבוצה אחרת.

מרבית הפרטים עם ברוכיאן סגורים אך נראה כי בבית"ר מעדיפים להמתין עד לאחר המשחק נגד רמת השרון ולקבל החלטה סופית. בבית"ר בוחנים אפשרות לצרף קשר אחורי חופשי במקומו של אייס קרים וייתכן כי במידה ויימצא אחד כזה הקבוצה טביב יעדיף לוותר על הקפטן לשעבר אך בתחילת השבוע הבא הכל יתבהר.

לאחר התערבות של הנהלת בית"ר ירושלים ובעזרתו של מפקד מרחב ירקון תת-ניצב יהודה דהן, ביום שבת תיפתח קופה ניידת למכירת כרטיסים לטובת אוהדי בית"ר ירושלים, באזור המשתלה שליד צומת הכפר הירוק החל מהשעה 18:00.

אוהדי בית"ר ירושלים מניפים את אבירם ברוכיאן. ברני ארדוב
לא כל כך מהר. ברוכיאן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

עירוני ניר רמת השרון: יוסי שבחון

ברמת השרון עדיין מחכים לניסיון של שבחון, שאמור להוביל את הקבוצה לצאת מהתחתית או לפחות לצבור נקודת ליגה ראשונה. אולי בשבת.

בית"ר ירושלים: עומר אצילי

בבית"ר בונים על הכישרון הצעיר לשנים הבאות. עד עתה אצילי לא מצליח לבוא לידי ביטוי וברעננה הוא פשוט נעלם. אלי כהן ממשיך לתת קרדיט לקשר הצעיר ובשבת הוא גם יצטרך להוכיח שהוא ראוי לקרדיט הזה.

עומר אצילי שחקן בית"ר ירושלים מול יוסי דורה. ברני ארדוב
להוכיח שראוי לקרדיט. אצילי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

עירוני ניר רמת השרון: איתמר ניצן; קובי מוסא, עשהאל בן שבת, בוגצ'ביץ', ירדן שגיב (סאן); חסן אבו זייד, תום מנשרוב, יוסי שיבחון, קני סייף, בן רייכרט; אפרים טאקה.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד (תומר ירוחם), אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, לנדרי מולמו, ברק משה, אופיר קריאף, עומר אצילי, איציק כהן, סינטאיהו סלליך, רועי זיקרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully