וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל רעננה: "באים לנצח בבלומפילד"

האורחים חדורי ביטחון לקראת האדומים, שתרגלו משחק נגד מערך נסוג: "מתקשים מול קבוצות שסוגרות" (ש', 16:15, ספ'1)

עריכה: מיכאל ברגמן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 2.

* ניצחונות להפועל תל אביב: 2.

* הפרש השערים: 1:9 להפועל.

* את המשחק היחיד שהפועל אירחה היא ניצחה 0:5.

* כולל הליגה השנייה, למנחם קורצקי יש 11 משחקים על הקווים ברעננה. הוא השיג בהם תשעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, ואחוז ההצלחה שלו הוא 87.88.

* בפעם האחרונה שהפועל תל אביב כבשה שלושה שערים במשחק אחד וארבעה במשחק השני, היא הפסידה את המשחק השלישי (לבית"ר ירושלים, במחזור ה-25 של 2010/11).

* מה שכן, הפעם הקודמת בה הפועל תל אביב ניצחה 0:4 בחוץ (על אשדוד, בעונת הדאבל האחרונה) הייתה אחרי שהיא כבשה שלושה שערים בבית (3:3 מול נתניה). המשחק הביתי שהגיע אחרי ה-0:4 בחוץ נגמר גם הוא ב-0:4 (מול עולה חדשה – אחי נצרת).

* מה גם שהפועל תל אביב היא הקבוצה היחידה ששיחקה מול רעננה בליגת העל וכבשה יותר משלושה שערים.

לאתר דריבליסט

מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. קובי אליהו
עדיין ללא הפסד ברעננה. קורצקי/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

אחרי שני ניצחונות ברציפות והרגשה שהקבוצה יצאה לדרך חדשה, האדומים יארחו את הפועל רעננה במטרה להוסיף שלוש נקודות נוספות למאזנם. האדומים תרגלו השבוע בעיקר משחק נגד מערך נסוג, שכן כך מאמינים בצוות המקצועי שרעננה תשחק בבלומפילד. "יש לנו עדיין בעיה לשחק מול קבוצות שבאות לסגור את המשחק מולנו", אמר אחד השחקנים האדומים היום. "אנחנו מקווים שנלמד את הטעויות מתחילת העונה ונשחק הרבה יותר חכם". בן שמעון חרג ממנהגו וערך כבר ביום חמישי את האסיפה לקראת המשחק. "לרעננה יש זרים מסוכנים מאוד", אמר המאמן. "אנחנו צריכים לשים לב גם לאגף השמאלי שממנו מגיעים רוב התקפות של רעננה".

מלבד זאת, בן שמעון לא צפוי לערוך שינויים בהרכב הקבוצה ולהמשיך באותו מתווה שפתח מול הפועל חיפה. בוריס קליימן ימשיך לעמוד בשער על חשבונו של דני עמוס הפצוע בברכו. השוער אמור לשוב לעמוד לרשותו של בן שמעון בעוד שבועיים מול בית"ר ירושלים, יחד עם עבודרחימי, שעדיין לא כשיר ולא יהיה בסגל הקבוצה לרעננה. בנוסף, גם המגן שמעון הרוש ימשיך להיעדר עקב פציעה.

רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
ימשיכו את המומנטום גם מול הלהיט של הליגה?/ברני ארדוב

הפועל רעננה:

המסר בהפועל רעננה השבוע הוא שאין שום רגשי נחיתות לקראת המפגש מול הפועל תל אביב בבלומפילד. הצוות המקצועי של העולה החדשה השקיע השבוע בהפקת לקחים מהמשחק מול בית"ר ירושלים ועבד בעיקר על משחק הלחץ. "אנחנו חייבים ללחוץ יותר בתחילת המשחק על השער", אמר המאמן מנחם קורצקי לשחקניו. "אין סיבה שנילחץ לשער שלנו ולא ננצל את היתרון שלנו במגרש".

המאמן ועוזרו חיים סילבס ניתחו לאורך השבוע יחד עם השחקנים את הבעיות במשחקה של הפועל תל אביב. למרות משחק החוץ הקשה, ברעננה לא מתכוונים לשנות את המערך וקורצקי יעלה גם בשבת באותו הרכב שפתח בשבועיים האחרונים. ברעננה, שעד עכשיו נראית כמו הפתעת העונה, מרוצים מההתאמה של השחקנים לשיטה ומאמינים כי הקבוצה מסוגלת להישאר בחלק העליון של הטבלה עד סוף העונה. "שאף אחד לא יבין אחרת - אנחנו באים לנצח בבלומפילד", אמרו ברעננה, "מתחילת העונה אנחנו משחקנים כדורגל טוב ואנחנו מגיעים עם מלוא הביטחון".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים שער מול הפועל רעננה. ברני ארדוב
ללא רגשי נחיתות. שחקני הפועל רעננה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: עומר דמארי

לא צריך להכביר במילים. החשיבות של עומר החלוץ לאדומים לא פחותה מזו של איתי שכטר או גילי ורמוט. דמארי חד ומפוקס שווה שלוש נקודות כמעט בטוחות לאדומים.

הפועל רעננה: גל ניר

בהפועל זוכרים היטב את המשחקים המצוינים של גיל ניר במדי רמת השרון מולם. יכולת מצוינת גם מחר של ניר יכולה להביא נקודה ואף יותר לעולה החדשה.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כשהוא חד ומפוקס זה שווה שלוש נקודות. דמארי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: בוריס קליימן, אוראל דגני, ברנקו איליץ', יורחן קולין, ליאור לוי, בריאן חרסיסיץ', לוקאס סאשה, רועי גורדנה, גילי ורמוט, עומר דמארי, איתי שכטר.

הפועל רעננה: גל ניר, עדי נמני, לואי טהא, יניב לביא, עמנואל אמבולה, תמיר כהן, בן בנימין, אסי בלדוט, אנתוני נווקאמה, אאודיס, ממאדו צ'אם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully