וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל חיפה: "חוזרים למשחקים בליגה שלנו"

נעים ערך שינויים בהרכב המארחת בתקווה לניצחון ראשון העונה, דורה ושחקניו ינסו להתאושש מהתבוסה להפועל ת"א (ש', 19:00)

עריכה: מיכאל ברגמן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 16. 3:6 לעכו בניצחונות, שבעה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשעכו מארחת: 2:4 לטובתה בניצחונות, שלושה משחקים ללא הכרעה.

* מבחינת תוצאות (הפסד, הפסד, הפסד, תיקו) פתיחת העונה של עכו זהה לזו של עונת הירידה ב-77/78. במחזור החמישי של אותה עונה היא הפסידה בבית להפועל ירושלים 3:1.

* אבל גם ב-2009/10 הייתה לעכו נקודה בודדה אחרי ארבעה משחקים (1:1 עם נתניה במחזור השני), ואז במחזור החמישי היא השיגה תיקו בחוץ עם מכבי תל אביב.

* עכו לא ניצחה את חיפה בארבעת המשחקים האחרונים. שלושה נגמרו בתיקו והיחיד שהוכרע היה זה שעכו אירחה בעונה שעברה (1:3 לחיפה).

* אם עכו מחפשת סיבות לחייך: הפעם האחרונה שהפועל חיפה חטפה 4:0 בבית הייתה באפריל 2000. את המשחק שבא אחר כך היא הפסידה, 3:1 להפועל פתח תקוה בחוץ.

לאתר דריבליסט

שחקני הפועל עכו חוגגים עם גיא דיין. מגד גוזני
יחגגו סוף סוף ניצחון ראשון? שחקני הפועל עכו/מגד גוזני

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

אחרי שהשיגה נקודה אחת מארבעה משחקים, הפועל עכו מקווה לאסוף סוף סוף ניצחון ראשון. מי שמשך באימון המסכם את מרבית תשומת הלב הוא הבלם משה מישאלוב, שקיבל הוראה להתאמן בנפרד מיתר חבריו, אחרי שביום חמישי הוא נזרק מהאימון יחד עם מהראן אבו ריא. מישאלוב אמנם שוחח עם יובל נעים בפתיחת האימון, אבל הוא אמור להיענש ולהישאר מחוץ ל-11. מי שיעלה במקומו, למרות שלא התאמן מרבית השבוע, הוא ברניסלב יובאנוביץ', שיפתח במרכז ההגנה יחד עם אדי גוטליב.

נעים מתכנן עוד מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח בשבוע שעבר בהפסד נגד מכבי פתח תקוה, כאשר שניר משען יתפוס את מקומו של קלמי סבן שעלה ב-11 בשבועיים האחרונים. אליאור סיידר יחזור לאייש את עמדת החלוץ כאשר גיא דיין יתפקד כקשר מאחורי החלוץ, ויצוות לצדם של מירקו אורמוש וסטיבן כהן אחרי שז'וליאנו ספדאסיו ספג הרחקה משני משחקים. "המשחק הזה הפך להיות קריטי עבורנו אחרי שלא ניצחנו מתחילת העונה", אמר אחד השחקנים. "זה יהיה כואב לכולנו אם גם במשחק הזה לא ננצח".

שחקן הפועל עכו משה מישאלוב. ברני ארדוב
מחוץ ל-11. מישאלוב/ברני ארדוב

הפועל חיפה:

האדומים מהכרמל עסקו השבוע בעיקר בטיפול בצד המנטלי וניסו להחזיר לשחקנים את הביטחון אחרי התבוסה להפועל תל אביב במחזור הקודם. המאמן שלומי דורה ביקש משחקניו להגיע נחושים והסביר להם שמול הפועל עכו בחוץ ההתלהבות היא זו שתביא נקודות. בצד המקצועי, לירן כהן צפוי להחליף את עאהד עזאם המורחק בעוד שמהראן לאלה יפתח בהרכב על חשבונו של זרקו קוראץ' או יובל אבידור.

"לא רוצה להישמע כלוזר, אבל יכולנו להוציא משהו מהמשחק מול הפועל תל אביב, אבל הם לא בליגה שלנו ועכשיו אנחנו חוזרים למשחקים בליגה שלנו", אמר דורה. "עבדנו כל השבוע על הצד המנטלי ואנו מקווים שזה חדר לשחקנים. זה לא סוד שיש כמה שחקנים שהם לא בכושר שציפינו שיהיו, אבל העונה עוד ארוכה. אף אחד לא בטוח בהרכב ורק סמוך למשחק נקבע אותו", אמר דורה. על היריבה מעכו הוסיף המאמן, "הם משתפרים ממשחק למשחק והביאו כמה שחקנים טובים. מי שתהיה עם יותר מוטיבציה תנצח במשחק". כנשאל על יובל אבידור אמר דורה: "יובל הוא שחקן שאנחנו תולים בו תקוות ואולי לא הולך לו מעודף רצון. הוא צריך גול קטן אחד ואז הכול ישתחרר".

בחיפה ממשיכים לעסוק בפרשת מאמן הכושר אברי מונצ'ר, כשנכון לעכשיו הבעלים יואב כץ נוטה לפטר אותו. עם זאת, גורמים במועדון אומרים שמההיכרות הארוכה עם דרך העבודה של יואב כץ, מונצ'ר בסופו של דבר יישאר בקבוצה.

יובל אבידור שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הוא צריך רק גול אחד שישחרר את הכול. אבידור/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל עכו: דודו גורש

השוער הוותיק נחשב לאחד המנוסים והטובים בליגת העל, אבל דווקא בשבוע שעבר הוא ספג שער באשמתו הישירה שעלה לעכו בשתי נקודות. למרות הכול, בעכו משוכנעים שהקפטן יחזור לעצמו וייתן את התפוקה שמצפים לה. כעת גורש יהיה חייב לגייס את הניסיון שלו כדי להעלות את עכו על המסלול.

הפועל חיפה: מהראן לאלה

החלוץ נמצא בכושר טוב אך ישב על הספסל עד כה. כעת, כשהוא צפוי לפתוח, לאלה צריך להראות שלחיפה אין בעיה בחלק הקדמי ויש לה חלוץ שיודע להבקיע שערים בצרורות.

דודו גורש שוער הפועל עכו. ברני ארדוב
בעכו משוכנעים שהקפטן יחזור לעצמו. גורש/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ' (משה מישאלוב), מהראן אבו ריא, אמייה טגה, יובל שבתאי, סטיבן כהן, גיא דיין, ננאד מרינקוביץ', אליאור סיידר.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומרי קנדה, טאדאס קיאנסקאס, אושרי רואש, דנילו ניקוליץ' (עמיר נוסבאום), יוסי דורה, דריו פרננדס, לירן כהן, נבוישה מרינקוביץ', יובל אבידור (זרקו קוראץ'), מהראן לאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully