וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ניקולה גרוביישיץ' צפוי להגיע למבחנים

3.10.2013 / 22:22

החלוץ הסרבי ששיחק לפני שנתיים בהפועל חיפה אמור להיות המחליף של לאנדראו שישוחרר בקרוב. שניר משען ישוב להרכב

one

הפועל עכו טרודה מאוד מהחלק הקדמי שלא מתפקד מתחילת העונה, ובימים הקרובים צפוי לנחות למבחנים החלוץ הסרבי ניקולה גרוביישיץ' (29) ששיחק לפני שנתיים בהפועל חיפה. גרוביישיץ' הוא שחקן חופשי ובעונה שעברה הוא שיחק בלאריסה היוונית וזו גם הסיבה שעכו תוכל להחתים אותו אם ירשים.

עודד גביש (מימין), הפועל באר שבע, מול ניקולה גרוביישיץ', הפועל חיפה. הראל אלימלך
יצליח להרשים? גרוביישיץ', משמאל/הראל אלימלך

גרוביישיץ' אמור להיות מחליפו של לאנדראו שמגלה יכולת מאכזבת מאז שהוחתם בעכו וצפוי להשתחרר בימים הקרובים. בעונה שעברה כבש הסרבי שער אחד ב-14 הופעות במדי קבוצתו ועוד קודם לכן הוא ערך 14 הופעות במדי הפועל חיפה וסיים גם כן עם שער אחד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

צפו בביצועיו של ניקולה גרוביישיץ'

גרוביישיץ', שאביו כיכב בפרטיזן בלגרד בסוף שנות ה-70, גדל במחלקת הנוער של מועדון הפאר הסרבי ובהמשך הושאל לקבוצות קטנות יותר על מנת להתחשל. ב-2006 סיים חוזה בפרטיזן וחתם בקמאז הרוסית, שם שיחק שלוש עונות שבמהלכן כבש 13 שערים.

שניר משען שחקן הפועל עכו לצד מאמנו יובל נעים. קובי אליהו
יחזור להרכב. שניר משען עם יובל נעים/קובי אליהו

ובינתיים בעכו ממשיכים להתכונן למשחק החשוב בשבת נגד הפועל חיפה באצטדיון טוטו. העכואים מקווים לרשום ניצחון ליגה ראשון, כשכבר עכשיו ברור שמי שיחזור להרכב הוא שניר משען שיזכה לדקות ראשונות מאז הפציעה שממנה סבל במחזורים האחרונים ויחליף בעמדת המגן הימני את קלמי סבן. פרט לכך, ז'וליאנו ספדאסיו יחסר ליובל נעים ובמקומו צפוי לפתוח מירקו אורמוש. אליאור סיידר יתופקד כחלוץ, בעוד ננאד מרינקוביץ', שפתח בעמדה הזו בשבוע שעבר נגד מכבי פתח תקוה, יוסט בחזרה לעמדת הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully