וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'וש פרימן שוחרר מטמפה ביי

3.10.2013 / 21:27

הבאקנירס חיפשו טרייד לק"ב שאיבד את מקומו וכאשר לא מצאו, הוא שוחרר. פרימן נקנס ע"י הקבוצה פעמיים בחודש החולף

זה היה באוויר לא מעט זמן, הערב (חמישי) זה גם קרה: טמפה ביי באקנירס שיחררה משורותיה את הקוורטרבק ג'וש פרימן, שהיה הפותח של המועדון בארבע וקצת העונות האחרונות. ככל הנראה, העימות המרכזי של פרימן היה עם המאמן גרג שיאנו, שמאס בהתנהגותו.

על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית הקבוצה מפלורידה, שפתחה את העונה במאזן 4:0, ניסתה למצוא טרייד על פרימן, אך לא הצליחה למצוא קבוצה אחרת שתהיה מעוניינת לקלוט אותו ולכן הוא שוחרר. הבוקר פורסם ב"ספורטס אילוסטרייטד" כי טמפה אף קנסה את פרימן פעמיים במהלך החודש שעבר, בשל העובדה שהוא לא הגיע לפגישות קבוצתיות ואף התראיין ללא אישור. הקנס השני היה רק לפני שבוע. במשחק האחרון של הקבוצה, ההפסד הדרמטי 13:10 לאריזונה ביום ראשון החולף, פרימן איבד את מקומו לרוקי מייק גלנון.

הג'נרל מנג'ר מארק דומיניק מסר בהודעה רשמית של הקבוצה: "החלטנו לשחרר את ג'וש פרימן. אנחנו מעריכים את מה שהוא נתן לקבוצה בשנים האחרונות, אבל הרגשנו שמדובר בצער הטוב ביותר עבור ג'וש וגם עבור הבאקנירס".

ג'וש פרימן טמפה ביי באקנירס. GettyImages
ינסה להתחיל מחדש במקום אחר. פרימן/GettyImages

פרימן, 25, שיחק במכללת קנזס סטייט ונבחר על ידי הבאקנירס במקום ה-17 של דראפט 2009. עונתו הראשונה בקבוצה הסתיימה במאזן 13:3, אולם בעונה השנייה הבאקנירס כמעט הגיעו לפלייאוף עם מאזן 6:10. בשנת 2011 טמפה ביי סיימה שוב במאזן רע, 12:4 ובשנה שעברה השתפרה ל-9:7.

אולם בקבוצה לא היו מרוצים זמן רב מפרימן, שמסיים את דרכו בטמפה ביי עם 13,534 יארדים ב-60 משחקים ועם 58.2 אחוזי השלמה. הוא מסר לאורך התקופה שלו בקבוצה ל-80 טאצ'דאונים ו-66 איבודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully