וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוטבול: "אנחנו בתקופה אחרת, נקווה שזה יימשך בשבת"

הפועל ת"א מתכוננת למשחק מול רעננה וערכה אימון פתוח, הקפטן הוסיף: "העלנו את הציפיות, אסור לנוח על זרי הדפנה"

עריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב המשיכה היום (חמישי) אחר הצהריים את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול הפועל רעננה. במסגרת הפעילויות של הקבוצה הבוגרת עם אוהדיה, האדומים ערכו היום אימון פתוח לקהל באצטדיון בלומפילד. אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה, נראה כי המאמן רן בן שמעון מצא את ההרכב אותו חיפש מתחילת העונה וכרגע לא צפויים שינויים בשבת מה-11 שפתחו בניצחון 0:4 על הפועל חיפה.

"אנחנו בתקופה אחרת", הצהיר הקפטן שי אבוטבול, "יצאנו לדרך אחרת אחרי שני משחקים טובים. יש תהליך של שיפור בקבוצה ואני מקווה שנמשיך את זה גם בשבת. אנחנו עובדים קשה כדי שזה יראה ככה ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי במגרש".

שחקן הפועל תל אביב שי אבוטבול בועט מול אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
פתאום יש אופטימיות באדום. אבוטבול/ברני ארדוב

הקפטן נשאל על המטרות העונה: "נכון לעכשיו המטרה היא להשתפר ממשחק למשחק ולעשות התקדמות ואני לא רוצה לדבר על מה יהיה עוד כמה חודשים, בטח אחרי שהתחלנו את העונה כל כך לא טוב. עכשיו אנחנו נמצאים במקום אחר. אנחנו במגמת השתפרות וצריך להמשיך להתקדם לאט לאט".

"רעננה היא הפתעה טובה", אמר הקשר לקראת המשחק, "היא קבוצה חזקה שעומדת טוב על המגרש ויש לה מאמן מצוין. נצטרך להתאמן טוב לקראת המשחק עם הצוות המקצועי, שיכין אותנו. אני מקווה שבזכות השעה הנוחה יהיו הרבה אוהדים ונעשה את העבודה".

"זה נכון שהעלנו את הציפיות מאוד", המשיך אבוטבול, "אנחנו צריכים לשמור על הדבר הזה. עשינו שתי תוצאות ואנחנו בהליך של התקדמות, אבל אם אנחנו נבוא בשבת וננוח על זרי הדפנה ולא נראה טוב זה יחזיר אותנו הרבה אחורה. אנחנו לא רוצים שזה מה שיהיה".

לסיום התייחס הקפטן לתחרות על המקום בסגל: "זה דבר מאוד בריא לקבוצה. תמיד הייתה מלחמה על המקום בהרכב ובסגל. כל אחד צריך להתאמן ולעבוד קשה ומי שחושב שהמקום שלו צריך להיות בהרכב יתאמן יותר קשה. בסופו של דבר זו החלטה של המאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully