וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: שיר צדק צפוי להיעדר כחצי שנה מהמגרשים

3.10.2013 / 19:07

בלם הנבחרת עבר ניתוח שבסיומו התברר כי הוא סובל מקרע מלא ברצועות הקרסול. מתן אוחיון יעמוד לרשות ברק בכר בשבת

one

עירוני קרית שמונה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק ביום שבת מול בני סכנין והיום (חמישי) ברק בכר המאמן קיבל בשורות רעות מאוד כאשר התברר כי שיר צדק, הבלם שנפצע בצורה קשה בקרסולו במשחק מול מכבי תל אביב, צפוי להיעדר כחצי שנה מהמגרשים. צדק עבר היום ניתוח לאיחוי הקרע ברצועות הקרסול, כשבתום הניתוח, התברר שהבלם סובל מקרע מלא ולא חלקי כפי שהיה סבור בתחילה.

שיר צדק שחקן עירוני קרית שמונה (משמאל) מול חן עזרא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחסר מאוד לקרית שמונה. שיר צדק, משמאל/אדריאן הרבשטיין

מי שצפוי למלא את מקומו של צדק העונה במרכז ההגנה הוא מתן אוחיון, הבלם שנרכש משרלואה. היום קיבלה קרית שמונה את השחרור הבינלאומי של אוחיון והשחקן יהיה בסגל של הקבוצה בשבת מול בני סכנין.

למרות שהשחרור הגיע בזמן, אוחיון לא צפוי לפתוח עדיין מאחר ולא ערך אימונים עם הקבוצה ומי שיפתח במרכז ההגנה במקומו של שיר צדק הפצוע יהיה דין מימוני הצעיר. מי שלא יהיה בסגל למשחק הוא ברק בדש הפצוע. בדש נעדר כבר שלושה שבועות ובקרית שמונה מקווים שלאחר פגרת הנבחרת הוא יחזור לפעילות מלאה ולהרכב הקבוצה.

הערב תערוך הקבוצה אימון נוסף שבו צפוי בכר לתרגל את ההרכב איתו הוא רוצה לפתוח, כשלא ברור עדיין האם המאמן יערוך סוג של זעזוע בהרכב או שמא יעשה שינויים קוסמטיים בלבד אחרי התבוסה למכבי תל אביב במחזור החולף.

בקרית שמונה שמחו היום לגלות שההמחאה שקיבלו מבני סכנין נפרעה וכובדה על ידי הבנק. הכסף הגיע כתשלום על מהרן אבו ריא, סאגה שנמשכת כבר שנתיים, וזאת לאחר שבחודש שעבר ההמחאה הראשונה לא כובדה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן אנדרלכט, דיומרסי מ'בוקאני, מול שחקן שרלרואה, מתן אוחיון. Photonews, GettyImages
קיבל בזמן את השחרור. מתן אוחיון, משמאל/GettyImages, Photonews

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully